logo
WIADOMOŚCI

Grupa Cloud Technologies przejmuje sieć reklamową OAN

Mateusz Zawiślak  PR 08.08.2017, przeczytano 245 razy

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka, do której należy największa w Europie hurtownia danych o preferencjach i zachowaniu internautów, przejmuje OAN (Online Advertising Network). To sieć reklamowa, specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-cloud-technologies-przejmuje-siec-reklamowa-oan,33349,artykul.html

Cloud Technologies to istniejąca od 2011 roku spółka, dostarczająca rozwiązania dla reklamodawców i wydawców z wykorzystaniem technologii Big Data. W skład grupy kapitałowej Cloud Technologies wchodzą Audience Network, firma świadcząca usługi z zakresu big data consultingu i optymalizacji kampanii online oraz OnAudience.com, podmiot odpowiedzialny za globalną dystrybucję produktów i usług opartych o stworzone przez Cloud Technologies technologie, takie jak np. UnBlock czy platforma DMP. Od dziś grupa powiększy się o kolejną spółkę.

- Przez ostatnie kilka lat kładliśmy nacisk przede wszystkim na rozwijanie produktów dla reklamodawców, jednak wraz z pojawieniem się UnBlocka, umożliwiającego wyświetlanie reklam internautom pomimo używania przez nich oprogramowania blokującego, zaczęliśmy rozwijać ofertę skierowaną także do wydawców. Przejęcie OAN ją uzupełni i pomoże w dotarciu do szerszego grona tych podmiotów. Naszym celem jest stworzenie dla wydawców kompleksowej oferty, w tym usługi monetyzacji zablokowanej wcześniej powierzchni. Liczymy na efekt synergii
– tłumaczy Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Przejęta przez Cloud Technologies spółka OAN posiada w swojej ofercie szereg produktów komplementarnych do oferty Audience Network i grupy Cloud Technologies. Należą do nich m.in. Context.ad —  sieć reklamy kontekstowej, Business.ad sieć reklamy biznesowej, Video.ad — sieć reklamy video, Premium.ad, czyli sieć displayowych pakietów tematycznych, a także dedykowany produkt do rozwiązań performance’owych.

- Dołączamy do najszybciej rozwijającej się spółki technologicznej na naszym rynku oraz lidera w dziedzinie analityki Big Data. Technologie oraz know-how Cloud Technologies w połączeniu z naszymi kompetencjami, doświadczeniem i relacjami pozwolą nam wyjść na rynek z uaktualnioną ofertą produktową dla klientów oraz ofertą monetyzacji powierzchni reklamowej dla wydawców – mówi Rafał Szychowski, prezes OAN. Wraz z wiceprezesem zarządu Tomaszem Sokołem, będzie on dalej kierował spółką.

OAN współpracuje zarówno z domami mediowymi, jak i platformami DSP. Pomimo, że do tej pory z powodzeniem pośredniczyła w zakupie powierzchni reklamowej dla swoich klientów w systemie Programmatic, to brakowało jej kompetencji w dziedzinie analityki Big Data i zaawansowanej optymalizacji kampanii. Po przejęciu OAN zyska dostęp m.in. do OnAudience com, platformy DMP (data management platform) należącej do Cloud Technologies. Zbiera ona dane o użytkownikach sieci w 187 państwach i przetwarza już ponad 3 mld anonimowych profili internautów. Informacje o ich aktywności i preferencjach pozwolą OAN targetować reklamy internetowe z dużo większą dokładnością.

Źródło: Cloud Technologies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się  domem mediowym
Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).
 
środa 20.06.2018, 137 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone