logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa CP DDB tworzy Happy Endians

  PR 23.01.2015, przeczytano 775 razy

Od stycznia 2015 r. w ramach Gutenberg Networks Warszawa (Grupa CP DDB) pod nazwą Happy Endians rozpoczęła działalność wyspecjalizowana struktura dedykowana produkcji digital.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-cp-ddb-tworzy-happy-endians,23740,artykul.html

„Pretekstem dla tego przedsięwzięcia są zmiany, które dokonują się na stale rozwijającym się rynku reklamy digital. Najlepsze koncepcje coraz częściej idą w parze z zaawansowaną wiedzą technologiczną. Z drugiej strony technologia niejednokrotnie stanowi wyzwanie dla przełomowych pomysłów w świecie cyfrowym. Naszym celem jest nie tylko niwelowanie ograniczeń, ale przede wszystkim rozwijanie rozwiązań eksperymentalnych z wykorzystaniem najnowszych technologii. 

Gutenberg Networks jest agencją produkcyjną. Oferujemy usługi z dziedziny szeroko rozumianej produkcji reklamowej. Naszą domeną jest efektywność operacyjna. Podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu tej kompetencji w obszarze produkcji digital w celu zapewnienia kompleksowości oferowanych usług przy jednoczesnej gwarancji ich najwyższej jakości” – mówi Angelika Kuśnierz, Prezes Zarządu Gutenberg Networks.

Szefem Happy Endians został Sebastian Gill – jeden z czołowych ekspertów w dziedzinie działań digital wspierających komunikację marketingową – specjalista z 20-letnim doświadczeniem branżowym obejmującym:

  • kierowanie działami produkcji w agencjach interaktywnych
  • prowadzenie  programistycznych grup projektowych dla złożonych projektów o charakterze komercyjnym, angażujących partnerów technologicznych i biznesowych
  • tworzenie rozwiązań informatycznych na potrzeby komunikacji marketingowej (systemy zbierania i analizy danych, systemy CRM i e-commerce oraz rozwiązania Big Data i Marketing Automation).

Oferta Happy Endians jest kierowana do obecnych i nowych klientów Gutenberg Networks.

Happy Endians, w ramach Grupy CP DDB, uzupełnia ofertę zintegrowanej agencji DDB&tribal. Jednocześnie jest to niezależna struktura przystosowana do obsługi projektów o różnorodnym poziomie złożoności, również z kategorii wykraczających poza reklamę.

 

Gutenberg Networks Warszawa liczy dzisiaj 125 osób (w tym 10 osób to Happy Endians). Oferta nowo powołanej struktury obejmuje produkcję wszelkich narzędzi digital wspomagających komunikację marketingową, m.in. serwisy WWW, konkursy i aplikacje on-line, kampanie display oraz rozwiązania oparte na przetwarzaniu i analizie danych statystycznych.

Źródło: DDB Warszawa Sp. z o.o.

www.ddb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764