Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.
Agencje należące do grupy Red8 mają w portfolio m.in. współpracę z klientami takimi jak Bank Zachodni WBK, Ferrero, Harnaś, Kasztelan, Zelmer, Tesco, Carlsberg czy Unilever.
- Zakup Red8 Group wpisuje się w naszą strategię, która zakłada 50% wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje, a kompetencje Grupy Red8 świetnie uzupełnią nasze portfolio usług na polskim rynku. Ponadto, agencje wchodzące w skład Red8 Group mają stabilne grono klientów oraz zespół profesjonalistów doświadczonych w obszarze strategii i obsługi klienta, co doskonale wpisuje się w nasze model operacyjny i klientocentryczne podejście. Wierzę, że nasza wspólna oferta – Dentsu Solution, które będzie wynikiem połączenia kompetencji kreatywnych, strategii, contentu, data, technologii i rozumienia znaczenia ekonomii cyfrowej w znacznym stopniu zwiększy wartość Dentsu Aegis Network dla naszych klientów i – co bardzo istotne – doskonale wpisuje się w naszą transformację w kierunku firmy consultingowej nowej generacji. – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
Agencja R8 Advertising powstała w 2001, w ciągu następnych 15 lat, Adam Niesłuchowski wraz z zespołem, stworzył multidyscyplinarną, wielokrotnie nagradzaną grupę reklamową. W 2010 roku agencja Red8 Advertising została nagrodzona tytułem Agencji Roku w raporcie „Domy mediowe i agencje reklamowe”. W kolejnym roku Grupa Red8 otrzymała tytuł grupy reklamowej roku, a w 2014 agencja została nagrodzona statuetką „Najlepszej niesieciowej agencji roku”.
Źródło: Dentsu Aegis Network