logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Dentsu łączy marki Iprospect i Vizeum

  PR 12.02.2021, przeczytano 521 razy

Grupa dentsu zintegruje marki iProspect i Vizeum. Celem fuzji jest stworzenie nowoczesnej, globalnej agencji medialnej typu end-to-end, działającej pod szyldem iProspect. Łącząc dwie nagradzane agencje, dentsu scala strategię i silne kompetencje Vizeum w zakresie planowania, storytellingu oraz budowania marki wraz z cyfrowym doświadczeniem, wiedzą o konsumentach i nastawieniem na pełną mierzalność KPI kampanii oferowanych przez agencję iProspect.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dentsu-laczy-marki-iprospect-i-vizeum,390212,artykul.html

Klienci będą mieli dostęp do unikalnych możliwości obu agencji, działających jako jeden zintegrowany zespół kierujący nowym obszarem budowania marki opartej na efektywności oraz strategiach bazujących na danych i technologii w każdym punkcie kontaktu z konsumentem.

Nowa agencja iProspect będzie budować rozwiązania dla swoich klientów przy wykorzystaniu obszernych informacji o konsumentach, korzystając ze zintegrowanych i bardziej efektywnych strategii łączących działanie w świecie mediów cyfrowych i klasycznych. Podmiot będzie globalnie zarządzany przez Amandę Morrissey, Globalną Prezes iProspect. Zespół nowej marki iProspect tworzony jest przez 8000 specjalistów ds. mediów i performance’u pochodzących z 93 kluczowych rynków.  

- Oferta iProspect przeznaczona jest dla marek działających w oparciu o działania performance’owe. Wierzymy, że brand napędza efektywność, a efektywność napędza brand. Ekosystem, w którym poszczególne media można planować i kupować osobno, nie będzie dłużej funkcjonował. Chcemy spojrzeć na cele biznesowe oraz marki przez pryzmat wspólnego mianownika, przynosząc naszym klientom przyspieszony wzrost biznesu. - Amanda Morrissey - Globalna Prezes iProspect

- Integracja zespołów Vizeum i iProspect pod brandem iProspect nie powoduje zmian w funkcjonowaniu zespołów obsługujących naszych klientów, ponieważ od kilku lat pracujemy w sposób zintegrowany. Z połączenia brandów nie wynikają również zmiany w zatrudnieniu czy konieczność wprowadzenia zmian w istniejących umowach. - Tomasz Dziekan – Chief Operating Officer, dentsu Polska & CEE

Połączenie jest elementem planu ogłoszonego przez grupę w grudniu, która w perspektywie dwóch najbliższych lat ma doprowadzić do uproszczenia portfolio brandów dentsu do Isobar, dentsu mcgarrybowen, dentsu X, iProspect, Carat i Merkle. Powodem integracji brandów Vizeum oraz iProspect jest chęć uproszczenia sposobu działania grupy dentsu i zapewnienie klientom większej elastyczności oraz sprawności działania. Nowy iProspect rozpocznie działanie w pierwszej połowie tego roku. 

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764