logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Dentsu łączy marki Iprospect i Vizeum

  PR 12.02.2021, przeczytano 307 razy

Grupa dentsu zintegruje marki iProspect i Vizeum. Celem fuzji jest stworzenie nowoczesnej, globalnej agencji medialnej typu end-to-end, działającej pod szyldem iProspect. Łącząc dwie nagradzane agencje, dentsu scala strategię i silne kompetencje Vizeum w zakresie planowania, storytellingu oraz budowania marki wraz z cyfrowym doświadczeniem, wiedzą o konsumentach i nastawieniem na pełną mierzalność KPI kampanii oferowanych przez agencję iProspect.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dentsu-laczy-marki-iprospect-i-vizeum,390212,artykul.html

Klienci będą mieli dostęp do unikalnych możliwości obu agencji, działających jako jeden zintegrowany zespół kierujący nowym obszarem budowania marki opartej na efektywności oraz strategiach bazujących na danych i technologii w każdym punkcie kontaktu z konsumentem.

Nowa agencja iProspect będzie budować rozwiązania dla swoich klientów przy wykorzystaniu obszernych informacji o konsumentach, korzystając ze zintegrowanych i bardziej efektywnych strategii łączących działanie w świecie mediów cyfrowych i klasycznych. Podmiot będzie globalnie zarządzany przez Amandę Morrissey, Globalną Prezes iProspect. Zespół nowej marki iProspect tworzony jest przez 8000 specjalistów ds. mediów i performance’u pochodzących z 93 kluczowych rynków.  

- Oferta iProspect przeznaczona jest dla marek działających w oparciu o działania performance’owe. Wierzymy, że brand napędza efektywność, a efektywność napędza brand. Ekosystem, w którym poszczególne media można planować i kupować osobno, nie będzie dłużej funkcjonował. Chcemy spojrzeć na cele biznesowe oraz marki przez pryzmat wspólnego mianownika, przynosząc naszym klientom przyspieszony wzrost biznesu. - Amanda Morrissey - Globalna Prezes iProspect

- Integracja zespołów Vizeum i iProspect pod brandem iProspect nie powoduje zmian w funkcjonowaniu zespołów obsługujących naszych klientów, ponieważ od kilku lat pracujemy w sposób zintegrowany. Z połączenia brandów nie wynikają również zmiany w zatrudnieniu czy konieczność wprowadzenia zmian w istniejących umowach. - Tomasz Dziekan – Chief Operating Officer, dentsu Polska & CEE

Połączenie jest elementem planu ogłoszonego przez grupę w grudniu, która w perspektywie dwóch najbliższych lat ma doprowadzić do uproszczenia portfolio brandów dentsu do Isobar, dentsu mcgarrybowen, dentsu X, iProspect, Carat i Merkle. Powodem integracji brandów Vizeum oraz iProspect jest chęć uproszczenia sposobu działania grupy dentsu i zapewnienie klientom większej elastyczności oraz sprawności działania. Nowy iProspect rozpocznie działanie w pierwszej połowie tego roku. 

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764