logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Grupa Dentsu wydaje raport Consumer Vision 2030

  PR 05.03.2021, przeczytano 261 razy

Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dentsu-wydaje-raport-consumer-vision-2030,390503,artykul.html

ZDROWIE I WELL-BEING

Zdrowie i dobre samopoczucie to kluczowe zagadnienia poruszane w raporcie. Wielu konsumentów już teraz deklaruje chęć wykorzystania nowych technologii w celu zachowania zdrowia na przyszłość. Ponad połowa amerykańskich konsumentów deklaruje, że umieściłaby w swoim mózgu mikrochip w celu wydłużenia swojej średniej długości życia. Ponadto, jedna trzecia konsumentów twierdzi, że do 2030 r. poddałaby się drobnym zabiegom chirurgicznym w celu poprawy swojego zdrowia psychicznego.

OCHRONA ŚRODOWISKA

Jeśli chodzi o zmiany klimatu, 77% badanych z Wielkiej Brytanii twierdzi, że dzięki COVID-19 stali się bardziej świadomi szkód wyrządzanych środowisku przez globalne podróże. W dłuższej perspektywie przyczynia się to do większej aktywności konsumentów, którzy podejmując decyzje o zakupie coraz częściej kierują się kwestiami społecznymi. Dwie trzecie konsumentów w Wielkiej Brytanii twierdzi, że do 2030 r. nie będzie kupować towarów, o których wiedzą, że mają negatywny wpływ na środowisko.

CO DALEJ Z ESPORTEM?

Wraz z rosnącą liczbą osób pozostających w domach podczas lockdownu, wzrosła popularność esportu i gier online. Oczekuje się, że do 2021 roku globalna świadomość istnienia edportu osiągnie dwa miliardy, dlatego sposób postrzegania sportu będzie ewoluował, a w „prawdziwy” sport będzie zmuszony do wprowadzania innowacji, by dotrzymać kroku swojemu elektronicznemu odpowiednikowi.

E-COMMERCE NA TOPIE

Ponadto, w miarę jak sklepy internetowe będą zwiększać swoje rozmiary i zakres działania, napędzane rozwojem handlu elektronicznego w czasie pandemii, tak wiele marek będzie walczyć o widoczność. Z badania wynika, że prawie połowa (46%) chińskich konsumentów już teraz chętnie korzystałaby z usług jednej firmy w zakresie wszystkich swoich potrzeb związanych ze stylem życia.

Każdy z trendów wyróżnionych w raporcie niesie ze sobą konkretne implikacje dla marek. Jednak prawie wszystkie z nich wiążą się z koncepcją „inteligencji inkluzywnej” - zdolności do włączenia nowych poglądów, wartości i zachowań do swojego systemu wartości w kontekście rosnących nierówności i złożoności etycznej.

– Wnioski wynikające z doświadczeń ubiegłego roku oraz z raportu dentsu Consumer Vision 2030 są jasne. Liderzy biznesu muszą przygotować się na bardzo zróżnicowany krajobraz konsumencki, który nieustannie ewoluuje dzięki innowacjom technologicznym, wprowadzanym w dziedzinie zdrowia, well beingu czy ochrony środowsika. Wiodące marki będą wykorzystywać te informacje do budowania doświadczeń i relacji skoncentrowanych na człowieku. Wszystko po to, by sprostać aktualnym oczekiwaniom konsumentów. – komentuje raport Wendy Clark, globalna prezes dentsu international.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764