logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa dentsu zredukuje emisję CO2 do 2030 roku

  PR 13.11.2020, przeczytano 680 razy

Grupa dentsu ogłasza ambitny plan redukcji emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Firma zamierza wdrożyć swoje deklaracje w życie do 2030 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dentsu-zredukuje-emisje-co2-do-2030-roku,389165,artykul.html

Grupa dentsu podjęła zobowiązanie, aby stać się firmą o zerowej emisji dwutlenku węgla do 2030 r. Deklaracja uwzględnia cel ograniczenia bezwzględnej emisji o 46% oraz rekompensaty wszelkiej nieuniknionej emisji poprzez specjalne certyfikowane projekty. Deklaracje bazują na znaczącym ograniczeniu emisji dwutlenku węgla, które udało się już osiągnąć firmie. W czerwcu dentsu zredukowało tę ilość, w przeliczeniu na pracownika pełnoetatowego, o 43% od 2015 r. Tak istotny wynik możliwy był m.in. dzięki przejściu na energię elektryczną pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych. To pierwsza tego typu zmiana wśród globalnych holdingów reklamowych z tzw. wielkiej szóstki.

Aby zrealizować założone cele, globalnie dentsu będzie ściśle współpracować ze swoimi partnerami biznesowymi, dostawcami klientami. Bo tylko wspólne i radykalne działania dadzą efekt. Firma chce wyeliminować emisję dwutlenku węgla w łańcuchach wartości i dotrzymać zobowiązania w zakresie korzystania z energii pochodzącej w 100% ze źródeł odnawialnych we wszystkich krajach, w których zarówno firma, jak i jej dostawcy oraz klienci prowadzą swoją działalność. Ponadto, grupa zrekompensuje pozostałą, trudną do wyeliminowania emisję dwutlenku węgla poprzez wykorzystanie certyfikowanych projektów, które są zgodne ze strategią firmy dotyczącą szerokiego wpływu społecznego i z Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

- Jestem dumna, że dentsu znalazło się wśród firm, które stawiają sobie tak ambitne cele środowiskowe. Wszystko po to by w najbliższej przyszłości zapobiec wzrostowi temperatury powyżej 1,5°C. Tylko w ten sposób według naukowców możemy złagodzić choć część niebezpiecznych skutków zmiany klimatu. Lokalnie oznacza to kontynuowanie prośrodowiskowych działań w naszych biurach, ale także nowe wyzwania związane z technologią, podróżami służbowymi czy wyborem dostawców na polskim rynku. - Jadwiga Jadziewicz, CSR Manager dentsu Polska

- Grupa dentsu będzie także kontynuować informowanie o swoich postępach w osiąganiu zerowej emisji CO2 poprzez CDP, międzynarodową organizację non-profit, która mobilizuje firmy i kraje na całym świecie do ograniczania emisji gazów cieplarnianych, zabezpieczanie zasobów wody i ochronę lasów. W 2019 r. dentsu otrzymało od tej instytucji najwyższą ocenę, co odzwierciedla znaczący postęp wyników grupy osiąganych w zakresie ochrony środowiska. Nasz ambitny plan redukcji emisji dwutlenku to nie wszystko. Pragniemy również w ciągu najbliższej dekady pomóc 1 miliardowi ludzi na całym świecie w dokonywaniu lepszych i bardziej zrównoważonych wyborów. Dane pokazują, że konsumenci bardziej niż kiedykolwiek interesują się wpływem, jaki wywierają na naszą planetę. Dzięki naszej pracy możemy wpływać na ich wybory, edukować i kształtować świadomość. To w konsekwencji oznacza również zmiany po stronie dużych marek, które będą chciały zdobyć, zatrzymać i rozwijać najlepszych klientów. - Wendy Clark, Global CEO dentsu

  • Szczegółowe informacje dotyczące dentsu, strategii Social Impact prowadzonej przez firmę oraz postępów w osiąganiu zerowej emisji CO2 do 2030 r. dostępne są TUTAJ,

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764