logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa DGP Infor ponownie ze wzrostami oglądalności

  PR 05.07.2024, przeczytano 463 razy

Od lutego serwisy internetowe Grupy DGP INFOR notują nieprzerwany wzrost liczby użytkowników i odsłon1. W czerwcu cztery portale wchodzące w skład Grupy osiągnęły łącznie niemal 78 mln wyświetleń. To wzrost o 85% rok do roku przy jednoczesnym wzroście liczby użytkowników o 13%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dgp-infor-ponownie-ze-wzrostami-ogladalnosci,404902,artykul.html

Grupa z wynikiem 10,1 mln unikalnych użytkowników i 49,4 mln odsłon awansowała na drugie miejsce w kategorii specjalistycznych treści o tematyce biznesowo-finansowej, ustępując jedynie Grupie WP. To awans o jedną pozycję względem maja.

- Drugi kwartał dla serwisów Grupy DGP INFOR był bardzo udany To efekt realizacji przemyślanej strategii i kontynuacji dobrych praktyk redakcyjnych. Mocna pozycja w kategorii BFP stanowi wyraz zaufania naszych czytelników do najwyższej jakości przygotowanych treści - podkreśla Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP INFOR.

300% więcej odsłon INFOR.pl. Dziennik.pl z rekordem

Internetowe serwisy Grupy DGP INFOR to dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz infor.pl. Najwięcej unikalnych użytkowników (7,9 mln) zgromadził w czerwcu portal infor.pl. Co przełożyło się na spektakularny wzrost r/f liczba odsłon wzrosła trzykrotnie, a o 150% zwiększyła się liczba użytkowników.

Pod względem liczby odsłon liderem pozostaje serwis dziennik.pl publikujący najważniejsze informacje z kraju i ze świata. W czerwcu liczba odsłon wyniosła 33,2 mln i była wyższa o 17% od wyniku uzyskanego w maju Łącznie z czterech witryn Grupy DGP INFOR korzystało ponad 11,2 mln unikalnych użytkowników, a łączna liczba wyświetleń serwisów to niemal 78 mln (kolejno +13% i +85% rdr.).

Źródło: INFOR PL S.A.

Dodatkowe informacje:

1 Wszystkie dane w treści za – Mediapanel 06.2024 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Teleturniej The Floor: wyniki oglądalności
Teleturniej "The Floor" od dnia premiery cieszył się niesłabnącą popularnością. Finał pierwszego sezonu, który został wyemitowany 12 czerwca, obejrzało ponad półtora miliona widzów.
A pamiętasz jak? – wideocast Sport.pl
Należący do grupy Gazeta.pl serwis Sport.pl prezentuje nowy podcast – „A pamiętasz jak?”, czyli rozmowy o niezapomnianych wydarzeniach ze świata sportu, prowadzone przez Piotra Wesołowicza i Tomasza Pazdyka. Premiera pierwszego odcinka z udziałem Marcina Gortata została zaplanowana na piątek, 13 czerwca o godz. 20:00. Format na stałe pojawi się w ramówce...
Sieć Multikino wprowadza fotele Ultra LUX
Multikino jako pierwsza sieć w Polsce wprowadza zupełnie nową kategorię komfortu kinowego. Od czerwca, po gruntownej modernizacji Multikina w CH Targówek, widzowie mogą oglądać filmy w fotelach Ultra LUX – najbardziej zaawansowanych technologicznie i komfortowych siedzeniach dostępnych na polskim rynku oraz korzystać z szerszej oferty barowej.
Murator Ogroduje: Metamorfozy: nowy format wideo
„Murator”, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów poradnikowych w Polsce, rozpoczyna emisję nowego formatu wideo „Murator Ogroduje: Metamorfozy”. Program dostępny jest na kanale Murator Ogroduje na You Tubie i na Murator.pl.
Discovery Channel świętuje 40. urodziny
17 czerwca 1985  roku na antenie Discovery Channel zadebiutowały pierwsze programy. Od tamtej pory kanał nieustannie inspiruje miliony widzów do odkrywania świata i jego tajemnic. Z okazji czterdziestych urodzin stacja przygotowała dla swoich fanów wiele atrakcyjnych niespodzianek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764