logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa DGP Infor z kolejnym rekordem w sierpniu

  PR 09.09.2024, przeczytano 351 razy
ilustracja

Grupa DGP Infor w sierpniu znacząco zwiększyła wyniki oglądalność swoich serwisów, odnotowując rekordowy poziom 80,75 mln odsłon. Jest to aż o 18% więcej niż rok temu. Z kolei liczba unikalnych użytkowników portali wchodzących w skład Grupy wyniosła 10,98 mln, co stanowi przyrost o 5%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dgp-infor-z-kolejnym-rekordem-w-sierpniu,405589,artykul.html

Największe wzrosty zanotował serwis Infor.pl – 8,56 mln RU (+96% r/r) oraz 36,09 mln PV (+251% r/r). Również Forsal.pl, z wynikiem 3,54 mln RU (+87% r/r) oraz 9,97 mln PV (+126% r/r), utrzymuje silną pozycję na rynku. Grupa DGP Infor zachowuje drugie miejsce pod względem liczby unikalnych użytkowników w kategorii BFP.

– Wyniki to kolejne potwierdzenie silnej pozycji serwisów DGP Infor w kategorii BFP– komentuje Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP Infor.

Źródło: INFOR PL S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Rozmowy w tłoku” powracają do TVN
Już w tę sobotę czeka widzów wyjątkowe wydanie Dzień Dobry TVN! Nowy współprowadzący, Szymon Majewski, przygotował dla widzów sentymentalną niespodziankę – powrót kultowego programu "Rozmowy w tłoku". Bądźcie z nami w sobotę od 7:45 na antenie TVN,
„Kuba Wojewódzki” rośnie w siłę
Kuba Wojewódzki ponownie udowadnia, że nie ma sobie równych. Po bardzo dobrym otwarciu sezonu jesiennego autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce nieustannie rośnie w siłę, notując z tygodnia na tydzień coraz lepsze wyniki oglądalności. Najnowszy – szósty – odcinek programu miał ponad 14% udziału w grupie docelowej, zapewniając stacji...
Nowe formaty wideo w ramówce Grupy DGP Infor
Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są...
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem....
Męskość na nowo: projekt Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764