logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Domodi wspiera sklepy

  PR 01.04.2020, przeczytano 758 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z ogłoszeniem pandemii COVID-19 sytuacja na rynku sprzedażowym zaczęła się dynamicznie się zmieniać. W odpowiedzi na ten stan Grupa Domodi wystartowała z akcją #GrupaDomodiWspieraSklepy. Jest to szereg działań dedykowanych małym i dużym sklepom, które mają na celu poprawić ich sytuację na rynku e-commerce w tym trudnym okresie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-domodi-wspiera-sklepy,386357,artykul.html

- Chcemy, by sklepy dostępne w naszych serwisach dostały jeszcze więcej realnego wsparcia. Stawiamy przede wszystkim na działanie, dlatego na bieżąco monitorujemy ich sytuację i staramy się dopasowywać do niej dalsze kroki w zakresie promocji i pozyskiwania ruchu. Wiemy, że sprzedaż on-line to teraz jedyna szansa na utrzymanie płynności finansowej w sklepach i podreperowanie ich budżetów, dlatego też wychodzimy naprzeciw tym potrzebom, tworząc specjalnie opracowany plan działań w dobie wyzwań, jakie stawia okres pandemii - mówi Paweł Piekarski - B2B marketing manager Grupy Domodi

Wsparcie dla partnerów odbywa się na kilku płaszczyznach. W pierwszej kolejności Grupa stawia na  indywidualne podejście do sytuacji każdego z nich. Zespół handlowy Grupy Domodi pomaga sklepom, jest z nimi w stałym kontakcie i tworzy dla nich dedykowane oferty. Ponadto, sklepy zarówno z branży fashion, jak i home mogą liczyć na wsparcie w postaci bezpłatnej reklamy w naszych serwisach oraz dodatkowych doładowań budżetów, dzięki czemu ich obecność na platforamch domodi.pl, allani.pl czy homebook.pl jest jeszcze lepiej wyeksponowana.

Kolejnym przedsięwzięciem jest opracowanie poradnika dedykowanego dla e-commerce. Została zawarta w nim kompleksowa wiedza dotycząca rekomendowanych kroków w okresie pandemii COVID-19. To przede wszystkim informacje dotyczące sytuacji na rynku oraz porady ekspertów Grupy Domodi, które mogą pomóc w prowadzeniu i rozwijaniu e-commerce w tym okresie.

W Grupie Domodi panuje przekonanie, że najlepsze działania to te przemyślane, dlatego tak kluczowe w całej akcji było przygotowanie zestawu raportów dotyczących bieżącej sytuacji na rynku oraz w serwisach. Na ich podstawie dużo łatwiej podejmować kolejne kroki. Wszystkie dane są regularnie aktualizowane i przesyłane do sklepów, co pozwala na jeszcze większą wydajność w działaniach marketingowych.

Dodatkowym wsparciem dla partnerów jest promowanie ich działań w okresie pandemii - przede wszystkim wszelkich akcji CSR prowadzonych przez sklepy. Zamieszczane są one w mediach własnych Grupy Domodi, które miesięcznie odwiedza ponad 10 milionów użytkowników, jako informacje publikowane m.in. w artykułach, newsletterach, webpush’ach oraz social mediach. Oprócz tego w ramach akcji #GrupaDomodiWspieraSklepy promowane są wszystkie akcje sprzedażowe sklepów, jak wyprzedaże czy kody rabatowe, których celem jest utrzymanie obrotu sklepów na wysokim poziomie i dostarczanie im wartościowego ruchu.

Akcja wspierająca Grupy Domodi to także szansa dla polskich marek, które jeszcze nie dołączyły do serwisów. Teraz mogą całkowicie bezpłatnie opublikować swoją ofertę w ramach darmowego okresu próbnego.

  • Więcej informacji oraz poradnik do pobrania znajduje się TUTAJ.

Źródło: Grupa Domodi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764