Nowi pracownicy, rozwój butiku kreatywnego, rozbudowa działu strategii – po ostatnich zmianach w strukturze, Grupa dotPR zatrudnia już niemal 30 osób. Do zespołu dołączył nowy dyrektor działu PR oraz specjaliści na stanowisko PR Managera i Strategy Managera.
Grupa dotPR to 3 marki własne, dedykowane poszczególnym obszarom komunikacji: dotPR (public relations), Get More Social (social media), dotVisual (design&digital). Po zakończeniu prac nad nową stroną internetową dotPR, Grupa skupiła się na odświeżeniu oraz uspójnieniu identyfikacji wizualnej dla wszystkich marek. Obecnie, firma stawia na rozbudowę zespołu, co jest związane z dynamicznym rozwojem portfolio – zarówno o nowe projekty, jak i klientów abonamentowych.
– W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na wzmocnieniu działów PR i strategii oraz na rozwoju własnego butiku kreatywnego. Rozszerzyliśmy naszą ofertę, stawiając z powodzeniem na świadczenie kompleksowych usług in house, także tych z zakresu design i digital – mówi Krzysztof Skowronek, członek zarządu Grupy dotPR.
Do strategii, najszybciej rozwijającego się działu firmy, dołączyła Aleksandra Kizielewicz, obejmując funkcję Strategy Managera. W branży od 7 lat, zdobywała doświadczenie głównie w dziale eventowym oraz obsłudze klienta korporacyjnego. Odpowiedzialna za przygotowanie i implementację wydarzeń masowych, konferencji oraz targów dla takich marek, jak: Allegro Group, Volkswagen Group, Hasco-Lek, McKinsey, Orange Polska. W Grupie dotPR, odpowiada za kreację strategii działań dla klientów agencji dotPR oraz Get More Social.
W ramach silnej rozbudowy działu PR, do zespołu dołączyła Daria Duszyńska-Sałata, obejmując stanowisko PR Directora. Będzie odpowiedzialna za koordynację działań dla wszystkich klientów agencji, nadzorując pracę poszczególnych członków zespołu, jak i współpracując ściśle z działem strategii. W branży od 6 lat, pracowała m.in. dla takich marek, jak: PayU, Citeam.pl, Akademia Allegro, OLX, Stendi.pl, GoWork, ESKK czy JELP. Ostatnio na samodzielnym stanowisku kierownika ds. PR w Merlin.pl.
Po niedawnej rekrutacji na stanowisko PR Managera, do zespołu dołączył Mateusz Domagała, przechodząc do dotPR z innej agencji. Wcześniej miał okazję pracować dla klientów z branży deweloperskiej, zarówno z lokalnego, jak i ogólnopolskiego rynku. Współtworzył również kampanie samorządowe w 2010 i 2014 roku. Doktorant w Zakładzie Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej na poznańskim UAM.
Grupa postawiła również mocno na rozwój działu graficznego, którego nowym szefem została Justyna Śmigielska, w dotVisual od 2 lat. Absolwentka Architektury i Urbanistyki na Politechnice Poznańskiej, początkowo zdobywała doświadczenie w dziedzinie projektowania wnętrz i designu, później postawiła na projektowanie graficzne.
Nowa struktura działu graficznego to nie koniec zmian. Wobec szybko rosnącej liczby projektów z kategorii design&digital, w najbliższej przyszłości Grupa planuje sukcesywny rozwój butiku kreatywnego – zarówno rozbudowując zespół, jak i poszerzając zakres usług.
Źródło: dotPR