logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Dotpr rozbudowuje zespół i odświeża wizerunek

  PR 10.12.2015, przeczytano 1027 razy
ilustracjastrzałka

Nowi pracownicy, rozwój butiku kreatywnego, rozbudowa działu strategii – po ostatnich zmianach w strukturze, Grupa dotPR zatrudnia już niemal 30 osób. Do zespołu dołączył nowy dyrektor działu PR oraz specjaliści na stanowisko PR Managera i Strategy Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dotpr-rozbudowuje-zespol-i-odswieza-wizerunek,26817,artykul.html

Grupa dotPR to 3 marki własne, dedykowane poszczególnym obszarom komunikacji: dotPR (public relations), Get More Social (social media), dotVisual (design&digital). Po zakończeniu prac nad nową stroną internetową dotPR, Grupa skupiła się na odświeżeniu oraz uspójnieniu identyfikacji wizualnej dla wszystkich marek. Obecnie, firma stawia na rozbudowę zespołu, co jest związane z dynamicznym rozwojem portfolio – zarówno o nowe projekty, jak i klientów abonamentowych.

W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na wzmocnieniu działów PR i strategii oraz na rozwoju własnego butiku kreatywnego. Rozszerzyliśmy naszą ofertę, stawiając z powodzeniem na świadczenie kompleksowych usług in house, także tych z zakresu design i digital – mówi Krzysztof Skowronek, członek zarządu Grupy dotPR.

Do strategii, najszybciej rozwijającego się działu firmy, dołączyła Aleksandra Kizielewicz, obejmując funkcję Strategy Managera. W branży od 7 lat, zdobywała doświadczenie głównie w dziale eventowym oraz obsłudze klienta korporacyjnego. Odpowiedzialna za przygotowanie i implementację wydarzeń masowych, konferencji oraz targów dla takich marek, jak: Allegro Group, Volkswagen Group, Hasco-Lek, McKinsey, Orange Polska. W Grupie dotPR, odpowiada za kreację strategii działań dla klientów agencji dotPR oraz Get More Social.

W ramach silnej rozbudowy działu PR, do zespołu dołączyła Daria Duszyńska-Sałata, obejmując stanowisko PR Directora. Będzie odpowiedzialna za koordynację działań dla wszystkich klientów agencji, nadzorując pracę poszczególnych członków zespołu, jak i współpracując ściśle z działem strategii. W branży od 6 lat, pracowała m.in. dla takich marek, jak: PayU, Citeam.pl, Akademia Allegro, OLX, Stendi.pl, GoWork, ESKK czy JELP. Ostatnio na samodzielnym stanowisku kierownika ds. PR w Merlin.pl.

Po niedawnej rekrutacji na stanowisko PR Managera, do zespołu dołączył Mateusz Domagała, przechodząc do dotPR z innej agencji. Wcześniej miał okazję pracować dla klientów z branży deweloperskiej, zarówno z lokalnego, jak i ogólnopolskiego rynku. Współtworzył również kampanie samorządowe w 2010 i 2014 roku. Doktorant w Zakładzie Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej na poznańskim UAM.

Grupa postawiła również mocno na rozwój działu graficznego, którego nowym szefem została Justyna Śmigielska, w dotVisual od 2 lat. Absolwentka Architektury i Urbanistyki na Politechnice Poznańskiej, początkowo zdobywała doświadczenie w dziedzinie projektowania wnętrz i designu, później postawiła na projektowanie graficzne.

Nowa struktura działu graficznego to nie koniec zmian. Wobec szybko rosnącej liczby projektów z kategorii design&digital, w najbliższej przyszłości Grupa planuje sukcesywny rozwój butiku kreatywnego – zarówno rozbudowując zespół, jak i poszerzając zakres usług.

Źródło: dotPR

www.dotpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764