logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Dotpr rozbudowuje zespół i odświeża wizerunek

  PR 10.12.2015, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

Nowi pracownicy, rozwój butiku kreatywnego, rozbudowa działu strategii – po ostatnich zmianach w strukturze, Grupa dotPR zatrudnia już niemal 30 osób. Do zespołu dołączył nowy dyrektor działu PR oraz specjaliści na stanowisko PR Managera i Strategy Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dotpr-rozbudowuje-zespol-i-odswieza-wizerunek,26817,artykul.html

Grupa dotPR to 3 marki własne, dedykowane poszczególnym obszarom komunikacji: dotPR (public relations), Get More Social (social media), dotVisual (design&digital). Po zakończeniu prac nad nową stroną internetową dotPR, Grupa skupiła się na odświeżeniu oraz uspójnieniu identyfikacji wizualnej dla wszystkich marek. Obecnie, firma stawia na rozbudowę zespołu, co jest związane z dynamicznym rozwojem portfolio – zarówno o nowe projekty, jak i klientów abonamentowych.

W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na wzmocnieniu działów PR i strategii oraz na rozwoju własnego butiku kreatywnego. Rozszerzyliśmy naszą ofertę, stawiając z powodzeniem na świadczenie kompleksowych usług in house, także tych z zakresu design i digital – mówi Krzysztof Skowronek, członek zarządu Grupy dotPR.

Do strategii, najszybciej rozwijającego się działu firmy, dołączyła Aleksandra Kizielewicz, obejmując funkcję Strategy Managera. W branży od 7 lat, zdobywała doświadczenie głównie w dziale eventowym oraz obsłudze klienta korporacyjnego. Odpowiedzialna za przygotowanie i implementację wydarzeń masowych, konferencji oraz targów dla takich marek, jak: Allegro Group, Volkswagen Group, Hasco-Lek, McKinsey, Orange Polska. W Grupie dotPR, odpowiada za kreację strategii działań dla klientów agencji dotPR oraz Get More Social.

W ramach silnej rozbudowy działu PR, do zespołu dołączyła Daria Duszyńska-Sałata, obejmując stanowisko PR Directora. Będzie odpowiedzialna za koordynację działań dla wszystkich klientów agencji, nadzorując pracę poszczególnych członków zespołu, jak i współpracując ściśle z działem strategii. W branży od 6 lat, pracowała m.in. dla takich marek, jak: PayU, Citeam.pl, Akademia Allegro, OLX, Stendi.pl, GoWork, ESKK czy JELP. Ostatnio na samodzielnym stanowisku kierownika ds. PR w Merlin.pl.

Po niedawnej rekrutacji na stanowisko PR Managera, do zespołu dołączył Mateusz Domagała, przechodząc do dotPR z innej agencji. Wcześniej miał okazję pracować dla klientów z branży deweloperskiej, zarówno z lokalnego, jak i ogólnopolskiego rynku. Współtworzył również kampanie samorządowe w 2010 i 2014 roku. Doktorant w Zakładzie Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej na poznańskim UAM.

Grupa postawiła również mocno na rozwój działu graficznego, którego nowym szefem została Justyna Śmigielska, w dotVisual od 2 lat. Absolwentka Architektury i Urbanistyki na Politechnice Poznańskiej, początkowo zdobywała doświadczenie w dziedzinie projektowania wnętrz i designu, później postawiła na projektowanie graficzne.

Nowa struktura działu graficznego to nie koniec zmian. Wobec szybko rosnącej liczby projektów z kategorii design&digital, w najbliższej przyszłości Grupa planuje sukcesywny rozwój butiku kreatywnego – zarówno rozbudowując zespół, jak i poszerzając zakres usług.

Źródło: dotPR

www.dotpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stratasys J8 – najbardziej zaawansowane technologicznie drukarki 3D na świecie
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14...
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
W lutym do grona klientów Sfery Group dołączył jeden z wiodących producentów mebli w Europie – firma Paged Meble. Działania komunikacyjne, prowadzone na rzecz firmy, obejmują dwa, strategicznie ważne obszary: rynek kontraktowy oraz rynek mieszkaniowy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764