logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Dotpr rozbudowuje zespół i odświeża wizerunek

  PR 10.12.2015, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Nowi pracownicy, rozwój butiku kreatywnego, rozbudowa działu strategii – po ostatnich zmianach w strukturze, Grupa dotPR zatrudnia już niemal 30 osób. Do zespołu dołączył nowy dyrektor działu PR oraz specjaliści na stanowisko PR Managera i Strategy Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-dotpr-rozbudowuje-zespol-i-odswieza-wizerunek,26817,artykul.html

Grupa dotPR to 3 marki własne, dedykowane poszczególnym obszarom komunikacji: dotPR (public relations), Get More Social (social media), dotVisual (design&digital). Po zakończeniu prac nad nową stroną internetową dotPR, Grupa skupiła się na odświeżeniu oraz uspójnieniu identyfikacji wizualnej dla wszystkich marek. Obecnie, firma stawia na rozbudowę zespołu, co jest związane z dynamicznym rozwojem portfolio – zarówno o nowe projekty, jak i klientów abonamentowych.

W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na wzmocnieniu działów PR i strategii oraz na rozwoju własnego butiku kreatywnego. Rozszerzyliśmy naszą ofertę, stawiając z powodzeniem na świadczenie kompleksowych usług in house, także tych z zakresu design i digital – mówi Krzysztof Skowronek, członek zarządu Grupy dotPR.

Do strategii, najszybciej rozwijającego się działu firmy, dołączyła Aleksandra Kizielewicz, obejmując funkcję Strategy Managera. W branży od 7 lat, zdobywała doświadczenie głównie w dziale eventowym oraz obsłudze klienta korporacyjnego. Odpowiedzialna za przygotowanie i implementację wydarzeń masowych, konferencji oraz targów dla takich marek, jak: Allegro Group, Volkswagen Group, Hasco-Lek, McKinsey, Orange Polska. W Grupie dotPR, odpowiada za kreację strategii działań dla klientów agencji dotPR oraz Get More Social.

W ramach silnej rozbudowy działu PR, do zespołu dołączyła Daria Duszyńska-Sałata, obejmując stanowisko PR Directora. Będzie odpowiedzialna za koordynację działań dla wszystkich klientów agencji, nadzorując pracę poszczególnych członków zespołu, jak i współpracując ściśle z działem strategii. W branży od 6 lat, pracowała m.in. dla takich marek, jak: PayU, Citeam.pl, Akademia Allegro, OLX, Stendi.pl, GoWork, ESKK czy JELP. Ostatnio na samodzielnym stanowisku kierownika ds. PR w Merlin.pl.

Po niedawnej rekrutacji na stanowisko PR Managera, do zespołu dołączył Mateusz Domagała, przechodząc do dotPR z innej agencji. Wcześniej miał okazję pracować dla klientów z branży deweloperskiej, zarówno z lokalnego, jak i ogólnopolskiego rynku. Współtworzył również kampanie samorządowe w 2010 i 2014 roku. Doktorant w Zakładzie Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej na poznańskim UAM.

Grupa postawiła również mocno na rozwój działu graficznego, którego nowym szefem została Justyna Śmigielska, w dotVisual od 2 lat. Absolwentka Architektury i Urbanistyki na Politechnice Poznańskiej, początkowo zdobywała doświadczenie w dziedzinie projektowania wnętrz i designu, później postawiła na projektowanie graficzne.

Nowa struktura działu graficznego to nie koniec zmian. Wobec szybko rosnącej liczby projektów z kategorii design&digital, w najbliższej przyszłości Grupa planuje sukcesywny rozwój butiku kreatywnego – zarówno rozbudowując zespół, jak i poszerzając zakres usług.

Źródło: dotPR

www.dotpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764