logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eskadra i Mistrzowie Formuły 1 dla X-Trade Brokers

   15.06.2010, przeczytano 1086 razy

Ruszyła międzynarodowa kampania wizerunkowa XTB - europejskiego domu maklerskiego, specjalizującego się w obrocie instrumentami finansowymi rynku pozagiełdowego i giełdowego. W reklamie, której emisja potrwa do końca czerwca, pojawią się dwaj Mistrzowie Świata Formuły 1 - Lewis Hamilton oraz Jenson Button.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eskadra-i-mistrzowie-formuly-1-dla-x-trade-brokers,10828,artykul.html

Nad kampanią reklamową pracowała międzynarodowa załoga:

  • zespół XTB,
  • londyński dom produkcyjny Fellow Productions,
  • Grupa Eskadra – wybrany w drodze przetargu lider kreatywny i autor scenariuszy spotów,
  • Lewis Hamilton i Jenson Button, Mistrzowie Świata Formuły 1 w barwach zespołu McLaren.

Reklama telewizyjna skierowana jest głównie do mężczyzn, którzy "chcą samodzielnie i odważnie podejmować decyzje inwestycyjne, a dodatkowo lubią towarzyszące temu podwyższone obroty oraz tempo zmian". Dlatego świat transakcji przyrównano do kojarzącego się z inwestycjami, dynamicznego charakteru wyścigów F1.

Zaangażowanie, determinacja, szybkość reagowania i opanowanie to cechy łączące inwestorów oraz międzynarodowych bohaterów reklamy XTB. Reklama pojawi się na kanałach stacji Discovery (World, Science, Animal Planet, Travel&Living), Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Turbo oraz TVNCNBC Biznes. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox.

Celem międzynarodowej kampanii reklamowej, jest zwiększenie świadomości marki XTB wśród potencjalnych inwestorów z całego świata oraz budowanie wizerunku globalnej firmy. Podzielona na kilka etapów kampania potrwa do końca 2010 roku.

Źródło: Grupa Eskadra

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764