Ruszyła międzynarodowa kampania wizerunkowa XTB - europejskiego domu maklerskiego, specjalizującego się w obrocie instrumentami finansowymi rynku pozagiełdowego i giełdowego. W reklamie, której emisja potrwa do końca czerwca, pojawią się dwaj Mistrzowie Świata Formuły 1 - Lewis Hamilton oraz Jenson Button.
Nad kampanią reklamową pracowała międzynarodowa załoga:
- zespół XTB,
- londyński dom produkcyjny Fellow Productions,
- Grupa Eskadra – wybrany w drodze przetargu lider kreatywny i autor scenariuszy spotów,
- Lewis Hamilton i Jenson Button, Mistrzowie Świata Formuły 1 w barwach zespołu McLaren.
Reklama telewizyjna skierowana jest głównie do mężczyzn, którzy "chcą samodzielnie i odważnie podejmować decyzje inwestycyjne, a dodatkowo lubią towarzyszące temu podwyższone obroty oraz tempo zmian". Dlatego świat transakcji przyrównano do kojarzącego się z inwestycjami, dynamicznego charakteru wyścigów F1.
Zaangażowanie, determinacja, szybkość reagowania i opanowanie to cechy łączące inwestorów oraz międzynarodowych bohaterów reklamy XTB. Reklama pojawi się na kanałach stacji Discovery (World, Science, Animal Planet, Travel&Living), Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Turbo oraz TVNCNBC Biznes. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox.
Celem międzynarodowej kampanii reklamowej, jest zwiększenie świadomości marki XTB wśród potencjalnych inwestorów z całego świata oraz budowanie wizerunku globalnej firmy. Podzielona na kilka etapów kampania potrwa do końca 2010 roku.
Źródło: Grupa Eskadra