logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eskadra twórcą największej kampanii Śnieżki

  PR 23.05.2012, przeczytano 2214 razy
ilustracjastrzałka

17 maja ruszyła nowa kampania reklamowa Śnieżki przygotowana przez krakowską Grupę Eskadra. „Śnieżka – nowe oblicze koloru” to hasło najnowszej kampanii reklamowej, wprowadzającej na rynek paletę farb satynowych w gotowych kolorach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eskadra-tworca-najwiekszej-kampanii-sniezki,15628,artykul.html

Grupa Eskadra wygrała konkurs na kreację kampanii promującej nowy produkt w ofercie Śnieżki oraz prezentującej nowy system identyfikacji wizualnej marki. Przygotowano reklamę prasową, internetową, spot radiowy oraz dwa spoty telewizyjne – 30 i 10-sekundowe. Kampania reklamowa obejmie trzy kraje – Polskę, Białoruś i Ukrainę.

Motyw przewodni spotu to psychologia koloru, zgodnie z którą otaczające kolory mają duży wpływ na nasze samopoczucie, zachowanie, a nawet podejmowane decyzje. – Kolor wpływa na nasze nastroje, a nastrój może być impulsem do zmiany koloru – tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra. Dodatkowo spot podkreśla wyjątkowe właściwości powłok uzyskanych za pomocą farb Śnieżka Satynowa.

Spot zrealizowany został techniką stop motion, w dynamiczny sposób prezentując korelację między metamorfozą wnętrza a zmianami zachodzącymi na obliczach bohaterów pod wpływem kolorów.

Najnowsza kolekcja farb satynowych Śnieżki w gotowych kolorach to produkty, które jako jedyne na polskim rynku wykorzystują technologię Teflon Surface Protector, która ułatwia utrzymanie ścian w czystości.

Źródło: Grupa Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764