logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eura7 przejmuje udziały w loteryjnym startupie Nofsza

  PR 28.02.2022, przeczytano 261 razy

Krakowska Grupa Eura7 zainwestowała w warszawską spółkę Nofsza, startup specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe. Transakcja zakupu 48,7% udziałów opiewa na 116.000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eura7-przejmuje-udzialy-w-loteryjnym-startupie-nofsza,394945,artykul.html

Nofsza dołącza do portfela marek Grupy Eura7, która od ponad 22 lat realizuje działania z obszaru web developmentu, strategii marketingowych, digital marketingu, komunikacji w social mediach, kampanii performance i programów lojalnościowych.

- Z zespołem spółki Nofsza pracowaliśmy od kilku lat, dostarczając technologię do obsługi zgłoszeń w loteriach promocyjnych i programach bonusowych. Nasze relacje biznesowe, zmieniający się rynek, a przede wszystkim wspólna chęć i możliwość rozwoju sprawiły, że podjęliśmy decyzję o włączeniu Nofszej do naszej grupy. Dzięki temu nie tylko będziemy dostarczać jej technologię, ale znacznie zwiększymy kompetencje, które zaoferujemy naszym klientom i partnerom - wyjaśnia decyzję o zakupie udziałów Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

Adam Czyż, CEO Nofsza dodaje: - Od teraz nasza spółka zyskuje całkowicie nowe możliwości. Do tej pory korzystaliśmy ze wsparcia Grupy Eura7 w sektorze technicznych wdrożeń czy też koncepcji kreatywnych. Dziś, stając się częścią Grupy, mamy zdecydowanie większy potencjał, który pozwala nam realizować jeszcze więcej aktywizacji na najwyższym poziomie. Najbliższe lata będą mocno ukierunkowane na rozwój technologii i wykorzystania nowych mediów w loteriach.

Spółka Nofsza została założona pod koniec 2020 roku przez Adama Czyża, Lidię Penkalę i Małgorzatę Czubak, którzy poznali się, pracując w Playprint Polska oraz Grzegrzółka&Ko. Przez pierwszy rok działalności Nofsza zrealizowała loterie dla takich firm jak Coca Cola, sieć sklepów Topaz, InterRisk, Designer Outlet oraz dla marek Familijne (Colian), Piątnica, czy Magija.

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764