logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z Edoo.pl

  PR 25.10.2021, przeczytano 331 razy

W ramach Abanana, swojego kreatywnego zespołu, Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z jedną z największych szkół językowych online w Polsce - Edoo.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eura7-rozpoczela-wspolprace-z-edoo.pl,393531,artykul.html

- Edoo.pl to wymagający klient z wizją edukacyjną pełną nowatorskich projektów i autorskich metod nauczania. Aby wyjść naprzeciw jego zapotrzebowaniom, zapewniamy mu kompleksową obsługę. Zespół Grupy Eura7 będzie odpowiedzialny za strategię marketingową oraz komunikacyjną, płatne kampanie internetowe oraz działania z influencerami - twierdzi Magdalena Baran, Account Executive odpowiedzialna za prowadzenie projektu.

W ramach Najmarketingu Grupa Eura7 będzie odpowiedzialna również za tworzenie contentu na kanały społecznościowe szkoły, przygotowanie copy oraz grafik, a także za promocję akcji specjalnych.

Edoo.pl to platforma specjalizująca się w kursach językowych online dla dzieci, dorosłych oraz firm z ponad 15-letnim doświadczeniem, to 30 tys. zadowolonych uczniów. Edoo prowadzi kursy języków: angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego oraz hiszpańskiego z wykorzystaniem autorskiego systemu prowadzenia zajęć i nowatorskich materiałów e-learningowych.

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764