logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eurozet i Grupa Radiowa Agory łączą ofertę handlową

  PR 03.03.2023, przeczytano 390 razy

Zespoły handlowe Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory rozpoczynają pracę nad wspólną ofertą dla klientów. Dzięki połączeniu siły stacji radiowych obu grup powstanie najbardziej elastyczne i zróżnicowane portfolio wysokozasięgowych propozycji reklamowych. Już w najbliższym czasie będą mogli się z nim zapoznać obecni i potencjalni klienci. ​​​​​​​


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eurozet-i-grupa-radiowa-agory-lacza-oferte-handlowa,399164,artykul.html

Połączenie Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory pozwala na zaproponowanie partnerom biznesowym najbardziej elastycznej i zróżnicowanej wysokozasięgowej oferty reklamowej. Ponad 26-procentowy udział w rynku słuchalności obu grup zapewnia skuteczne dotarcie do odbiorców, a różnorodne profile stacji umożliwiają dopasowanie przekazów promocyjnych do wielu grup celowych. Zgodnie z deklaracją prezesa Eurozetu i Grupy Radiowej Agory, nowa polityka i oferta handlowa będą gotowe w najbliższych tygodniach.

– Mamy determinację, a dzięki połączeniu grup również możliwość, aby rozpocząć prace nad przywróceniem równowagi na rynku reklamy radiowej. Do tej pory mieliśmy do czynienia z dużą przewagą jednego z graczy nad wszystkimi pozostałymi. Chcemy to zmienić. Już teraz naszą przewagą jest zróżnicowany skład portfela reklamowego, a tym samym najlepsze dopasowanie grup celowych do potrzeb naszych klientów. Będziemy te przewagi zwiększać, poszerzając też współpracę z naszymi partnerami – Grupą Time oraz stacjami niezależnymi – komentuje Maciej Strzelecki, prezes i dyrektor sprzedaży w Grupie Eurozet oraz Grupie Radiowej Agory.

Połączenie portfolio reklamowego Eurozetu i Grupy Radiowej Agory wraz z rozszerzeniem współpracy w tym zakresie z innymi nadawcami to wyjątkowa szansa stworzenia oferty, która dla wielu klientów będzie realną alternatywą dla dominującego obecnie RMF i zmniejszy jego przewagę na rynku reklamy radiowej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764