logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eurozet ogłasza nowe cenniki reklamowe

  PR 14.08.2024, przeczytano 573 razy
ilustracja

Z początkiem września br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Wpływ na tę decyzję miała dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz systematycznie rosnące wyniki słuchalności stacji należących do Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eurozet-oglasza-nowe-cenniki-reklamowe,405339,artykul.html

Zmiana średnich cen reklam w pasmach w godzinach 6-20 w całym tygodniu dla pakietów Audio ZET Boost i Audio ZET wyniesie 4 proc., a dla samego Radia ZET – 3,9 proc.

Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji. - komentuje podwyżkę Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Według Kantar Media w pierwszym półroczu 2024 roku Grupa Eurozet osiągnęła bardzo dobrą dynamikę sprzedaży. Jej przychody wzrosły cennikowo o 20 proc. rok do roku, przy 9-procentowej dynamice dla całego rynku radiowego. Dynamika przychodów jest skorelowana z bardzo dobrymi wynikami słuchalności Radia ZET.

Udział w czasie słuchania tej ogólnopolskiej stacji w ostatniej fali badania Radio Track (V-VII 2024) poprawił się o 8,7 proc. względem analogicznego okresu w 2023 roku. Historycznym wynikiem może się również pochwalić największy pakiet reklamowy oferowany przez Grupę Eurozet – Audio ZET Boost. Zasięg dzienny stacji radiowych wchodzących w jego skład osiągnął rekordowy wynik 31,6 proc., tj. ponad 9,3 mln słuchaczy.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

Źródło danych: Zmiana średnich cen w paśmie 6-20, pn-nd; Udział i zasięg w rynku: Radio Track Kantar Polska, V-VII 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+; Wydatki reklamowe: Kantar Media: nadawca: Grupa Eurozet (Eurozet + Agora SA), Grupa RMF, koszty cennikowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Teleturniej The Floor: wyniki oglądalności
Teleturniej "The Floor" od dnia premiery cieszył się niesłabnącą popularnością. Finał pierwszego sezonu, który został wyemitowany 12 czerwca, obejrzało ponad półtora miliona widzów.
A pamiętasz jak? – wideocast Sport.pl
Należący do grupy Gazeta.pl serwis Sport.pl prezentuje nowy podcast – „A pamiętasz jak?”, czyli rozmowy o niezapomnianych wydarzeniach ze świata sportu, prowadzone przez Piotra Wesołowicza i Tomasza Pazdyka. Premiera pierwszego odcinka z udziałem Marcina Gortata została zaplanowana na piątek, 13 czerwca o godz. 20:00. Format na stałe pojawi się w ramówce...
Sieć Multikino wprowadza fotele Ultra LUX
Multikino jako pierwsza sieć w Polsce wprowadza zupełnie nową kategorię komfortu kinowego. Od czerwca, po gruntownej modernizacji Multikina w CH Targówek, widzowie mogą oglądać filmy w fotelach Ultra LUX – najbardziej zaawansowanych technologicznie i komfortowych siedzeniach dostępnych na polskim rynku oraz korzystać z szerszej oferty barowej.
Murator Ogroduje: Metamorfozy: nowy format wideo
„Murator”, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów poradnikowych w Polsce, rozpoczyna emisję nowego formatu wideo „Murator Ogroduje: Metamorfozy”. Program dostępny jest na kanale Murator Ogroduje na You Tubie i na Murator.pl.
Discovery Channel świętuje 40. urodziny
17 czerwca 1985  roku na antenie Discovery Channel zadebiutowały pierwsze programy. Od tamtej pory kanał nieustannie inspiruje miliony widzów do odkrywania świata i jego tajemnic. Z okazji czterdziestych urodzin stacja przygotowała dla swoich fanów wiele atrakcyjnych niespodzianek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764