logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eurozet ogłasza nowe cenniki reklamowe

  PR 14.08.2024, przeczytano 416 razy
ilustracja

Z początkiem września br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Wpływ na tę decyzję miała dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz systematycznie rosnące wyniki słuchalności stacji należących do Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eurozet-oglasza-nowe-cenniki-reklamowe,405339,artykul.html

Zmiana średnich cen reklam w pasmach w godzinach 6-20 w całym tygodniu dla pakietów Audio ZET Boost i Audio ZET wyniesie 4 proc., a dla samego Radia ZET – 3,9 proc.

Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji. - komentuje podwyżkę Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Według Kantar Media w pierwszym półroczu 2024 roku Grupa Eurozet osiągnęła bardzo dobrą dynamikę sprzedaży. Jej przychody wzrosły cennikowo o 20 proc. rok do roku, przy 9-procentowej dynamice dla całego rynku radiowego. Dynamika przychodów jest skorelowana z bardzo dobrymi wynikami słuchalności Radia ZET.

Udział w czasie słuchania tej ogólnopolskiej stacji w ostatniej fali badania Radio Track (V-VII 2024) poprawił się o 8,7 proc. względem analogicznego okresu w 2023 roku. Historycznym wynikiem może się również pochwalić największy pakiet reklamowy oferowany przez Grupę Eurozet – Audio ZET Boost. Zasięg dzienny stacji radiowych wchodzących w jego skład osiągnął rekordowy wynik 31,6 proc., tj. ponad 9,3 mln słuchaczy.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

Źródło danych: Zmiana średnich cen w paśmie 6-20, pn-nd; Udział i zasięg w rynku: Radio Track Kantar Polska, V-VII 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+; Wydatki reklamowe: Kantar Media: nadawca: Grupa Eurozet (Eurozet + Agora SA), Grupa RMF, koszty cennikowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa ZPR Media z serią reportaży audio „Polska na ucho”
19 września wystartowała nowa seria podcastowa „Polska na ucho”. To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju.
Kolejne kanały nowej generacji od TVN Warner Bros. Discovery.
Kanały nowej generacji (FAST) z tygodnia na tydzień zyskują na popularności i cieszą się rosnącym zainteresowaniem ze strony widzów oraz partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery”, lokalny lider w temacie, nie zwalnia tempa i regularnie inwestuje w poszerzenie swojego digitalowego portfolio. 18 września bibliotekę Playera wzbogaciły trzy nowe pozycje...
16 studentów rozpoczęło zajęcia na Radio Akademii
Na tegoroczny semestr zajęć w Radio Akademii – projekcie szkoleniowym Grupy ZPR Media dla przyszłych radiowców – zostało przyjętych 16 osób. Zajęcia rozpoczęły się w miniony weekend i potrwają blisko 3 miesiące.
Kuba Wojewódzki liderem pasma we wszystkich grupach
Wraz ze startem jesiennej ramówki, Kuba Wojewódzki powrócił z premierą kolejnego sezonu swojego autorskiego programu. I ponownie udowodnił, że nie ma sobie równych, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Największą widownią, jak do tej pory, cieszył się odcinek 3., który zapewnił stacji TVN 9,57% udziału w grupie ogólnej. Show Kuby...
RMF FM i RMF MAXX przeciwko wielkiej wodzie
Rano, 18 września, dziennikarze RMF FM i RMF MAXX wyruszą w dwudniową trasę na Opolszczyznę i Dolny Śląsk z tysiącami szczotek i łopat do sprzątania zalanych domów, garaży, ulic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764