logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eurozet z nowym dyrektorem biura reklamy

  PR 04.08.2024, przeczytano 512 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia br. Maciej Moszczyński stanie na czele struktur sprzedażowych Grupy Eurozet. Będzie mu podlegać sprzedaż agencyjna, bezpośrednia, działalność eventowa pod szyldem Eurozet Live oraz Studio ZET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eurozet-z-nowym-dyrektorem-biura-reklamy,405222,artykul.html

Maciej Moszczyński swoją karierę w branży medialnej rozpoczął w 2000 roku, dołączając do CR Media, pierwszego niezależnego brokera mediowego w Polsce. W ciągu kolejnych dwóch lat pełnił funkcję media plannera w RRM, biurze reklamy Radia ZET. Od 2005 roku był odpowiedzialny za tworzenie i rozwój działu planerskiego w pionie radiowym Agory. W 2009 roku awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego sprzedażą reklamy agencyjnej. Odegrał kluczową rolę w tworzeniu marki Tandem Media, która w 2015 roku rozszerzyła swoją działalność o samodzielne biuro sprzedaży reklamy kinowej dla sieci Helios. Na początku 2023 roku, po przejęciu Eurozetu przez Agorę, został dyrektorem zarządzającym sprzedażą agencyjną w połączonej Grupie Eurozet i funkcję tę będzie nadal pełnił.

Obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Eurozet, Maciej Moszczyński będzie odpowiadał kompleksowo za sprzedaż. Tym samym przejmuje obowiązki Macieja Strzeleckiego, prezesa spółek Grupy Eurozet, który od lipca br. dołączył do zarządu Grupy Agora.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jacek Celiński z dentsu Poland do Adlook
Spółka Adlook ogłosiła dziś, że Jacek Celiński objął stanowisko VP of Growth CEE. W tej roli będzie odpowiadał za zwiększenie sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pod jego nadzorem będzie obszar rozwijania silnych partnerstw z obecnymi i nowymi klientami, a także wzmacnianie kompetencji zespołu sprzedażowego. Docelowo wprowadzi długofalową strategię,...
Emilia Stasiak-Witkowska dołącza do VerdeAgency
Do zespołu VerdeAgency, agencji założonej z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla dołączyła Emilia Stasiak-Witkowska obejmując stanowisko Head of Creative Design. Wcześniej związana była między innymi z 2012 Agency.
Awanse managerskie w LiquidThread
W odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku, agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe) rozwija swoje centra kompetencyjne, łączące różne rozwiązania, które nastawione są na maksymalizację efektów biznesowych Klientów. Potwierdzeniem długoterminowej strategii agencji są awanse managerskie. Monika Zawadzka, objęła stanowisko Senior Content Solutions Managerki, a...
Andrzej Gomółka nowym Head of Growth Digital Verticals
Z początkiem września br. Andrzej Gomółka objął funkcję Head of Growth Digital Verticals. Będzie wspierał rozwój biznesowy marek digital verticals, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych linii biznesowych.
Agnieszka Prachniak, Zastępca Dyrektora ds. Programowych TVP Sport
Z początkiem września br. Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764