logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Fabrity szacuje wyniki pierwszego kwartału 2025 roku

  PR 23.05.2025, przeczytano 333 razy

Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-fabrity-szacuje-wyniki-pierwszego-kwartalu-2025-roku,408950,artykul.html

Zgodnie ze wstępnymi, szacunkowymi danymi finansowymi Grupy Fabrity (GPW: FAB) za I kw. 2025 roku, przychody ze sprzedaży usług spadły o 2,4 mln zł rdr, do 16,5 mln zł. Przełożyło się to na wyniki finansowe, choć nominalnie w mniejszej skali. Szacunkowy wynik EBITDA zmalał o 1,0 mln zł, do 1,4 mln zł, zysk operacyjny zmniejszył się o 0,8 mln zł rdr, do 1,0 mln zł, a szacunkowy kwartalny zysk netto spadł o 0,5 mln zł, do 0,8 mln zł.

- Kolejne kwartały roku 2025 powinny pokazać rosnącą rentowność i pozytywne trendy w wynikach w ślad za uruchomieniem oczekujących projektów i pozyskaniem nowych kontraktów. Pierwszy kwartał traktujemy jako okres chwilowego osłabienia trakcji, co w głównej mierze wynikało z opóźnień w procesach decyzyjnych u klientów. Potrafimy dostosować się do otoczenia, które nas wciąż nie rozpieszcza i konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju na lata 2024-2026 – komentuje Tomasz Burczyński, Prezes Zarządu Fabrity S.A.

Ostateczne wyniki finansowe wraz ze szczegółowymi komentarzami oraz zestawieniami zostaną zaprezentowane w skonsolidowanym raporcie Grupy Kapitałowej Fabrity za pierwszy kwartał 2025 roku, którego publikacja została zaplanowana na 29 maja br.

Źródło: Fabrity S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764