logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Good One dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska

  PR 24.03.2023, przeczytano 444 razy

Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-good-one-dolaczyla-do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska,399398,artykul.html

Good One to polska grupa marketingowa, świadcząca profesjonalne usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Obejmuje siedem wysoko wyspecjalizowanych agencji, tworzących spójną, dopełniającą się całość. Łączy prawdziwych pasjonatów reklamy, specjalistów SEO i SEM, kreatywnych twórców graficznych, expertów PR-u, znawców social mediów i influencer marketingu. Przy pomocy tożsamych wartości, wyznaczających standardy codziennej pracy każdej jednostki, gromadzi wszystkich wokół wspólnego celu – efektywnego i kompleksowego wsparcia każdej marki, niezależnie od jej potrzeb.

- Rozległy i wciąż zmieniający się świat marketingu nie zna granic, nie wykazuje jednostajnego tempa, czy dookreślonego kierunku rozwoju. Jedynym sposobem na zrozumienie tej dynamiki, jest strategiczne tworzenie i obserwowanie zespołu, złożonego ze znakomitych specjalistów z różnych obszarów reklamy. Jesteśmy pewni, że każda osoba należąca do naszej grupy Good One, może wiele wnieść do IAB Polska. Między naszymi agencjami od lat występuje nieustanna, wewnętrzna wymiana doświadczeń i wiedzy. Chyba właśnie ta wieloletnia praktyka spowodowała, że tak mocno cenimy sobie zdanie kolegów i koleżanek z branży. Dzięki temu z olbrzymią nadzieją przystępujemy do stowarzyszenia, które pozwoli nam na wypracowanie jeszcze skuteczniejszych rozwiązań marketingowych. – Kamil Mazuruk, właściciel Good One Group.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764