logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Havas wśród najczęściej nagradzanych podczas tegorocznych Cannes PR Lions

  PR 21.06.2013, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka

Agencje wchodzące w skład globalnej grupy Havas zdobyły łącznie aż dziewięć statuetek PR Lions podczas trwającego Cannes Lions International Festival of Creativity. Wśród jurorów tegorocznego najważniejszego wydarzenia w branży kreatywnej na świecie zasiadała Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-havas-wsrod-najczesciej-nagradzanych-podczas-tegorocznych-cannes-pr-lions,19057,artykul.html

Z dziewięcioma statuetkami PR Lions Grupa Havas znalazła się na drugim miejscu pod względem nagród zdobytych w tej kategorii. Katarzyna Przewuska powiedziała: W Cannes wygrywają nie tylko agencje PR, ale także agencje kreatywne, co dowodzi, że w dzisiejszej komunikacji liczy się przede wszystkim idea kreatywna niosąca jasny przekaz i dająca określone efekty biznesowe. Jeśli miałabym wskazać główne trendy w obszarze PR na podstawie tegorocznego festiwalu i nagrodzonych prac, są to z pewnością: visual storytelling, czyli już nie tylko kontent dobry sam w sobie, ale też odpowiednia formuła jego komunikowania, oraz people affairs, czyli angażowanie społeczeństwa w kampanie public affairs, możliwe dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych, które całkowicie zmieniły obszar PR. Generalnie widać tendencję, że social media stają się już mass mediami, szczególnie w komunikacji z młodym pokoleniem. Ten trend z pewnością będzie przybierać na sile − już zmienia oblicze PR i stwarza niespotykane dotychczas możliwości rozwoju i interakcji  – dodała Przewuska.

Nagrodzone projekty agencji wchodzących w skład Havas w kategorii PR to:

Kategoria Media, Arts and Entertainment
Metropole Orkest, Havas Worldwide Amsterdam, GOLD LION

Kategoria Healthcare and Services
Durexperiment Fundawear/ Reckitt Benckiser / Durex, Havas Worldwide Australia, SILVER LION

Kategoria Charity and Not for Profit
The Most Powerful Arm Ever Invented, Red Agency Australia, SILVER LION

Making A New Holiday Tradition: #Givingtuesday, Havas PR New York, BRONZE LION
The Airfood Project, Havas Worldwide Paris, BRONZE LION

Kategoria Celebrity Endorsement
Fair Go Bro/ Virgin Mobile, Havas Worldwide Australia, SILVER LION

Kategoria Best Use of Media Relations
Loveville Reckitt Benckiser / Durex, Havas Worldwide Milan, BRONZE LION

Kategoria Best use of Digital PR
The Most Powerful Arm Ever Invented, Red Agency Australia, BRONZE LION

Kategoria Best Integrated Campaign Led by PR
Fair Go Bro/ Virgin Mobile Australia, Havas Worldwide Australia, BRONZE LION

Cannes Lions International Festival of Creativity potrwa do 22 czerwca.

Źródło: Havas Worldwide

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764