logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Havas wypromuje interaktywnego robota Photon

  PR 29.11.2017, przeczytano 604 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Havas nawiązała współpracę ze startupem Photon Entertainment. Agencja odpowiada za komunikację wokół wprowadzenia na rynek robota edukacyjnego Photon, stworzonego do nauki podstaw programowania dla dzieci w wieku 6-12 lat. Do zadań agencji należy opracowanie strategii, kreacji, a także produkcja materiałów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-havas-wypromuje-interaktywnego-robota-photon,34656,artykul.html

Photon ma wprowadzić dzieci w świat programowania poprzez naukę logicznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji, ćwiczenia pamięci czy poznawania nowych technologii. Jest pierwszym na świecie robotem edukacyjnym, który rozwija się razem z dziećmi, dzięki czemu mali użytkownicy zawsze rozumieją jego działanie i czują się zmotywowani do dalszej zabawy. Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter, dzięki wsparciu setek ludzi z całego świata. Kolejne środki zostały pozyskane z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Komisji Europejskiej, prywatnych inwestorów i międzynarodowej sieci aniołów biznesu. Obecnie Photon należy do najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

Grupa Havas jest odpowiedzialna za obsługę Photon Entertainment w zakresie public relations, współpracę z blogerami i produkcję materiałów reklamowych. Hasłem kampanii jest „Photon. Rozbudza serce do programowania”. Aby zrozumieć czym dla dzieci jest właśnie programowanie, agencja postanowiła zadać im kilka pytań.

Robot jest już do nabycia w sieci salonów iSpot, MediaMarkt, Saturn czy  poprzez stronę www.photonrobot.pl

Źródło: Grupa Havas

www.havasmg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764