logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Havas wypromuje interaktywnego robota Photon

  PR 29.11.2017, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Havas nawiązała współpracę ze startupem Photon Entertainment. Agencja odpowiada za komunikację wokół wprowadzenia na rynek robota edukacyjnego Photon, stworzonego do nauki podstaw programowania dla dzieci w wieku 6-12 lat. Do zadań agencji należy opracowanie strategii, kreacji, a także produkcja materiałów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-havas-wypromuje-interaktywnego-robota-photon,34656,artykul.html

Photon ma wprowadzić dzieci w świat programowania poprzez naukę logicznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji, ćwiczenia pamięci czy poznawania nowych technologii. Jest pierwszym na świecie robotem edukacyjnym, który rozwija się razem z dziećmi, dzięki czemu mali użytkownicy zawsze rozumieją jego działanie i czują się zmotywowani do dalszej zabawy. Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter, dzięki wsparciu setek ludzi z całego świata. Kolejne środki zostały pozyskane z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Komisji Europejskiej, prywatnych inwestorów i międzynarodowej sieci aniołów biznesu. Obecnie Photon należy do najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

Grupa Havas jest odpowiedzialna za obsługę Photon Entertainment w zakresie public relations, współpracę z blogerami i produkcję materiałów reklamowych. Hasłem kampanii jest „Photon. Rozbudza serce do programowania”. Aby zrozumieć czym dla dzieci jest właśnie programowanie, agencja postanowiła zadać im kilka pytań.

Robot jest już do nabycia w sieci salonów iSpot, MediaMarkt, Saturn czy  poprzez stronę www.photonrobot.pl

Źródło: Grupa Havas

www.havasmg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764