Grupa IMM rozszerza ofertę o kolejne media RTV, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom klientów. Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą monitorować jeszcze większy zakres źródeł, co pozwoli im na bardziej kompleksową analizę i precyzyjne śledzenie informacji istotnych dla ich działalności.
W ostatnim czasie Grupa IMM rozszerzyła monitoring mediów o kolejne programy nadawane przez blisko 150 radiowych rozgłośni regionalnych. Dotychczas analizowano tylko wybrane ogólnopolskie audycje nadawane przez te stacje. Teraz monitorowane są także wiadomości lokalne. Mowa o takich stacjach jak m.in. Radio Eska, Radio Eska2, Radio Fama, RMF Maxx, Meloradio, Radio Plus, Radio Pogoda, Radio VOX FM, Radio Złote Przeboje.
Nowością w ofercie firmy jest dodanie do monitoringu informacji oraz reklam (usługa adMonit) stacji telewizyjnej wPolsce24, która należy do Grupy Fratria i 2 września br. roku rozpoczęła nadawanie naziemne. Kanał telewizyjny jest dostępny zarówno w internecie, jak i w mediach mainstreamowych. Grupa Fratria jest właścicielem także takich mediów jak portal wPolityce.pl, tygodnik „Sieci” oraz portal ekonomiczny wGospodarce.pl.
W tym roku Instytut Monitorowania Mediów jako pierwszy na rynku rozbudował ofertę monitoringu także o pełną treść podcastów. Użytkownicy Platformy IMM otrzymali dostęp do informacji o monitorowanych markach, które pojawią się nie tylko w opisie czy tagach podcastu jak do tej pory, ale także w całym materiale. Aktualnie w IMM monitorowanych jest blisko 4 tys. podcastów, a baza jest systematycznie rozbudowywana o kolejne tytuły.
Instytut stale obserwuje zmiany na rynku mediów, co skutkuje poszerzaniem listy monitorowanych źródeł. Kolejne aktualizacje planuje wprowadzić jeszcze w tym roku. Wkrótce wśród mediów, które są monitorowane nie tylko według opisu, ale również pełnej treści mają się pojawić kanały telewizji internetowych.
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów S.A.