logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Inelo i jej marki z nowym spójnym wizerunkiem

  PR 10.03.2020, przeczytano 2408 razy
ilustracja

Grupa Inelo, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań z zakresu telematyki i rozliczania czasu pracy kierowców dla branży TSL, integruje swoje marki pod egidą zintegrowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logotypy spółek grupy są odzwierciedleniem realizowanej strategii biznesowej – one stop shop. Jej celem jest ułatwienie dostępu do cyfrowych rozwiązań polskim firmom: od MŚP po liderów rynku. Chodzi o prosty dostęp do kompleksowej oferty rozwiązań telematycznych, systemów do rozliczania czasu pracy kierowców, systemów klasy TMS i urządzeń w jednym miejscu. Działająca już na 21 zagranicznych rynkach Grupa nie kryje także apetytu na kolejne akwizycje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-inelo-i-jej-marki-z-nowym-spojnym-wizerunkiem,386005,artykul.html

W marcu 2020 roku Grupa, skupiająca marki oferujące m.in. produkty i usługi do analizy i rozliczania czasu pracy i płac kierowców, a także rozwiązania telematyczne, dedykowane branży transportowej, ogłosiła unifikację brandów pod nowym logo. – Porządkowaniu naszego portfolio towarzyszy zmiana logotypu i kolorystyki, które integrują brandy produktowe w jedną technologiczną Grupę Inelo. Zmieniamy się, by lepiej odzwierciedlić innowacyjność naszych usług. Stawiamy na minimalizm i nowoczesność – mówi Grzegorz Wójcik odpowiedzialny w Grupie Inelo za komunikację z klientami. Koncepcja nowego logo oraz kolorów powstała w oparciu o badania i wnikliwą analizę brandów z branży automotive oraz communication equipment. Wcześniejszy wizerunek Grupy Inelo odzwierciedlał historię marki, w której kilkanaście podmiotów przez lata równolegle rozwijało swoją tożsamość. Każda firma posiadała własną identyfikację wizualną.

Telematyka dla liderów rynku MSP

Grupa Inelo rozwija ofertę dla dużych firm, jednak równolegle oferuje dostęp do innowacyjnych rozwiązań podmiotom z sektora MŚP. – Naszym celem strategicznym jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla rodzimych przedsiębiorców. W efekcie obok własnych systemów telematycznych, oprogramowania i aplikacji do rozliczania czasu pracy kierowców, mamy też do zaoferowania systemy do zarządzania operacjami transportowo-spedycyjnymi klasy TMS.  Doskonalimy technologie i budujemy bazę rozwiązań, które podnoszą konkurencyjność polskich przewoźników na arenie międzynarodowej. Planujemy też wdrażanie nowych funkcjonalności jak wyliczenia ETA oraz ecodriving – podkreśla Magdalena Magnuszewska, CEO, Grupa Inelo. Rozwój produktów i usług odbywa się w oparciu o wnioski płynące z analizy współpracy z ponad 10 tysiącami klientów, firm transportowych oraz instytucji kontroli ruchu drogowego na 21 zagranicznych rynkach.

Development produktu prowadzi liczący już ponad 100 osób zespół testerów i programistów. Jednak poza wzrostem organicznym, rozwój biznesu jest realizowany także poprzez kolejne akwizycje oraz współpracę z innowacyjnymi markami z branży TSL. Przykładem mogą być niedawne konsolidacje z Marcos BiS oraz wcześniejsza transakcja przejęcia NUSS. – Grupa nieustannie się rozwija i powiększa, pojawiają się w niej nowe firmy, które połączy wspólny, wyróżniający się znak graficzny. Jedno nowoczesne logo będzie budować naszą rozpoznawalność i podkreśli dynamikę zmian, które obecnie zachodzą w Grupie Inelo – dodaje Magdalena Magnuszewska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa Inelo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764