logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa K2 z nowym serwisem dla Toyota Financial Services Polska

  PR 09.03.2021, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

Toyota Financial Services Polska uruchomiła odświeżony serwis dla klientów. Kompleksowe wsparcie przy wdrożeniu toyotabank.pl. zapewniły Agencja K2, K2 Precise, Fabrity, K2 Digital Products i Oktawave, wchodzące w skład Grupy K2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-k2-z-nowym-serwisem-dla-toyota-financial-services-polska,390545,artykul.html

Nowy serwis zyskał przejrzystą szatę graficzną, intuicyjną nawigację oraz rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Został przygotowany w oparciu o trzy zasady: patrzenie w przyszłość, synchronizację z urządzeniami mobilnymi oraz spójność dla wszystkich obszarów biznesowych Toyoty. Serwis został stworzony w oparciu o nowy CMS Drupal, dzięki czemu aktualizacja treści jest łatwiejsza i intuicyjna.

W pracach nad serwisem wzięło udział pięć jednostek biznesowych Grupy K2, dostarczając pełne wsparcie technologiczne i marketingowe, potrzebne do wdrożenia. Agencja kreatywna K2, odpowiadała za koncepcję wizualną i merytoryczną. K2 Digital Products, tworząca produkty i usługi cyfrowe, zadbała o UX i UI oraz całość prac deweloperskich. Fabrity, software house, wykonała prace związane z integracją systemu. K2 Precise, agencja marketingu precyzyjnego, zoptymalizowała serwis pod kątem SEO oraz wdrożyła zaawansowaną analitykę. Nowy serwis działa na infrastrukturze Oktawave, dostawcy chmury publicznej, który dba również o dostępność portalu w trybie 24/7/365.

–  Dzięki uzupełniającym się kompetencjom technologiczno-marketingowym spółek wchodzących w skład Grupy K2, mogliśmy wspólnie zrealizować całość prac związanych z wdrożeniem nowego serwisu toyotabank.pl. Pozwoliło to na płynny przebieg prac i wzięcie odpowiedzialności za wszystkie etapy projektu – komentuje Paweł Wujec, prezes Grupy K2.

Grupa K2 współpracuje z Toyota Financial Services Polska w ramach stałej obsługi od 2007 roku. W tym okresie zrealizowano już trzy odsłony serwisu www.toyotabank.pl.

Źródło: Grupa K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764