logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Kino Polska TV zwiększyła zasięg swoich kanałów

  PR 21.01.2020, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

Gametoon HD na stałe w pakiecie Select UPC Polska; Kino Polska Muzyka w najszerszym pakiecie Netii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-kino-polska-tv-zwiekszyla-zasieg-swoich-kanalow-,385407,artykul.html

Grupa Kino Polska TV ponownie zwiększyła zasięg techniczny swoich kanałów. Kanał e-sportowy Gametoon HD, będący dotąd częścią pakietu Max, na stałe dołączył również do pakietu Select w ofercie UPC Polska, dzięki czemu dociera już do ponad 2 mln gospodarstw domowych w kraju. Z kolei Kino Polska Muzyka trafił do najszerszego pakietu Netii – Na Start, co zwiększyło zasięg kanału do ponad 9,3 mln gospodarstw domowych w Polsce.

– Jednym z naszych celów na 2020 rok jest dalsze zwiększanie zasięgu technicznego naszych kanałów, co przekłada się na większe przychody Grupy Kino Polska TV z reklam. Cieszymy się, że nasze kanały są dostępne dla coraz większej grupy odbiorców – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

Gametoon HD poszerzył swój zasięg techniczny już drugi raz w 2020 roku – na początku stycznia br. kanał dołączył do pakietu Optymalnego z oferty Telewizji Orange.

Gametoon HD w ofercie UPC Polska jest dostępny na pozycjach EPG nr 520 i 73 (dekoder Horizon) oraz 574 i 73 (Mediabox), a Kino Polska Muzyka w ofercie Netii na pozycji nr 240.

Oferta programowa Gametoon HD

Gametoon HD może się pochwalić współpracą z najważniejszymi wydawcami i producentami gier komputerowych w Polsce i na świecie, takimi jak: Activision Blizzard, EA, Ubisoft, Riot Games, czy 11bit studios. Kanał regularnie gości popularnych graczy i youtuberów. W ostatnich trzech miesiącach byli to m.in. Jakub Lothar Szygulski, Anna Lempiank Łempicka, NRGeek czy MrSetoKami. Widzowie mogli zobaczyć również Wojtka Łozo Łozowskiego, znanego prezentera telewizyjnego, muzyka, byłego członka zespołu Afromental i ex jurora The Voice of Poland, który na antenie Gametoona zmagał się z grami Ghost Recon: Breakpoint, Need for Speed: Heat i Trine 4.

Najnowsze zwiastuny Gametoon HD:

Oferta programowa Kino Polska Muzyka

2020 rok w Kino Polska Muzyka jest rokiem Zbigniewa Wodeckiego – w tym roku przypada 70. rocznica urodzin tego wybitnego i wyjątkowo cenionego przez widzów stacji artysty. Przez cały rok Kino Polska Muzyka będzie przypominać największe przeboje Zbigniewa Wodeckiego, pokaże premierowe (na antenie stacji) utwory i wyemituje niepublikowane wcześniej materiały. Rok Wodeckiego w Kino Polska Muzyka rozpocznie wyjątkowy koncert 1976. A Space Odyssey (premiera: 25 stycznia / 22:00) z udziałem Mitch & Mitch Orchestra and Choir stanowiącego muzyczną podróż w czasie do 1976 roku. Koncert zarejestrowano w Studiu Koncertowym Polskiego Radia w 2014 roku. Wspólny projekt Wodeckiego i muzyków Mitch & Mitch zebrał liczne nagrody, w tym dwa muzyczne Fryderyki. Ponadto w styczniu Kino Polska nadaje premierowe odcinki programu To był hit! (premiera: soboty / 17:00; tym razem o swoich największych przebojach opowiedzą m.in: Anita Lipnicka, Krystyna Giżowska, Sławomir Łosowski, Andrzej Krzywy, Małgorzata Ostrowska, Papa Dance, Pectus, Krystyna Prońko i Izabela Trojanowska), a w lutym ramówkę kanału uzupełni trzecia seria programu Wyznania gwiazd (premiera: 8 lutego / 17:00), w którym Agata Solarska spotyka się z największymi idolami polskiej sceny muzycznej (w nowej edycji widzowie zobaczą m.in. Annę Wyszkoni, Piotra Cugowskiego, Eleni, Kasię Kowalską, Krzysztofa Kiljańskiego, Oddział Zamknięty, Małgorzatę Ostrowską i Mietka Szcześniaka).

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764