logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Komunikacja+ partnerem merytorycznym ABSL

  PR 21.07.2020, przeczytano 752 razy

Grupa Komunikacja+ została partnerem merytorycznym Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) w obszarze zarządzania komunikacją korporacyjną oraz employer brandingu. Wesprze tym samym ponad 200 firm zrzeszonych w ABSL, organizacji reprezentującej branżę nowoczesnych usług biznesowych. Dotychczasowa współpraca pomiędzy tymi podmiotami została rozszerzona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-komunikacja%2B-partnerem-merytorycznym-absl,387848,artykul.html

Grupa Komunikacja+ będzie doradzać ABSL i wspierać działania sektora nowoczesnych usług biznesowych jako partner merytoryczny. Współpraca jest odpowiedzią na potrzeby firm członkowskich z obszaru m.in. komunikacji kryzysowej i wewnętrznej, a także employer brandingu i employee advocacy. Przyczyni się tym samym do promocji dobrych praktyk wśród ponad 200 kluczowych firm z sektora usług wspólnych, outsourcingu procesów biznesowych i IT oraz centrów badawczo-rozwojowych, mających swoją reprezentację w Polsce.

Partnerstwo jest kolejnym etapem współpracy pomiędzy oboma podmiotami. W ubiegłym roku Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych wspierała należąca do GK+ agencja public relations Komunikacja+PR. Niedawno współpraca została rozszerzona o wsparcie wszystkich ośmiu spółek GK+, co oznacza, że ABSL może liczyć na kompetencje zespołów specjalizujących się m.in. w digital marketingu, badaniach i analizach, projektowaniu graficznym, doradztwie strategicznym czy zakupie mediów.

– Poprzez współpracę z ABSL chcemy wspierać jeden z najważniejszych sektorów polskiej gospodarki w szczególnie istotnym momencie. Wchodzimy w erę postcovidową, czasy niepewności, zmuszające firmy do reorganizacji procedur, projektowania nowych rozwiązań, przygotowania kadry zarządzającej. Szybka reakcja na nowe warunki biznesowe i skuteczna wymiana wiedzy są tym bardziej niezbędne w takich obszarach jak zarządzanie zmianą, wzmacnianie zaangażowania zespołów, wprowadzanie nowych modeli rekrutacyjnych czy dotarcie do talentów z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi digital. Wierzę, że zintegrowane usługi i unikatowy know-how GK+ będą katalizatorami dalszego rozwoju poszczególnych firm i całego sektora – mówi Tomasz Alberski, Managing Partner Grupy Komunikacja+.

ABSL to organizacja zrzeszająca ponad 200 firm z sektora usług wspólnych, wyznaczająca standardy i kierunki rozwoju branży oraz tworząca platformę współpracy wewnątrzsektorowej. Każdego roku organizuje około 100 wydarzeń branżowych i regularnych spotkań profesjonalistów w postaci konferencji, grup tematycznych ABSL, Chapterów ABSL i Klubów ABSL. Publikuje również coroczny raport nt. kondycji branży oraz szereg innych specjalistycznych publikacji.

– Reprezentujemy jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polskiej gospodarce, dlatego też potrzebujemy nowoczesnych i odpowiadających na nasze potrzeby rozwiązań. Ważnym elementem jest w tym przypadku  płynne poruszanie się w świecie „digital”, mając również na uwadze nową post-covidową rzeczywistość, a GK+ posiada odpowiednie zasoby oraz doświadczenie, aby nas w tym wesprzeć. Jestem przekonany, że merytoryczna współpraca z GK+ pozwoli nam jeszcze lepiej docierać do interesariuszy, wzmacniać wizerunek i edukować na temat specyfiki naszego sektora, a także wskazywać kierunki rozwoju i nowe sposoby realizacji celów biznesowych członków ABSL. – powiedział Paweł Panczyj, Strategy & Business Development Director ABSL.

W ramach dotychczasowej współpracy przeprowadzono m.in. kampanię #Workingtogether, wewnątrzsektorową inicjatywę wspierającą różnorodność w miejscu pracy oraz szereg webinarów i warsztatów z kadrą zarządzającą organizacji tworzących ABSL. Teraz Grupa Komunikacja+ podzieli się z członkami ABSL najlepszymi praktykami i specjalistycznymi analizami, dostarczy usługi konsultingowe i zapewni wsparcie eksperckie.

Źródło: Grupa Komunikacja+

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764