logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Komunikacja Plus dla marki Piast

  PR 30.06.2021, przeczytano 266 razy

Calsberg Polska rozpoczęła współpracę z Grupą Komunikacja Plus (GK+). W ramach umowy agencje wchodzące w skład GK+ prowadzą działania komunikacyjne dla marki Piast Wrocławski. Współpraca została podjęta w drodze postępowania przetargowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-komunikacja-plus-dla-marki-piast,392087,artykul.html

Grupa Komunikacja Plus odpowiada za realizację regionalnych projektów specjalnych dla marki Piast Wrocławski, koordynuje współpracę z organizacjami pozarządowymi oraz prowadzi komunikację brandu w social mediach na Facebooku oraz Instagramie. Liderem zintegrowanego zespołu po stronie GK+ jest Olga Krekora-Wyrwich, która pełni funkcję Account Managera w agencji Proomni. Za współpracę z NGO odpowiada Jakub Korta, Corporate Event Manager w Dodaj Media,  a działania w mediach społecznościowych realizują Aleksandra Czyżewska oraz Katarzyna Kisiel, Social Media Consultantki w Komunikacji+PR. 

Pierwszym efektem współpracy pomiędzy firmami jest program grantowy „Piast Wspiera Region”. Akcja skupia się na wspieraniu przez markę Piast projektów lokalnych, które mają pozytywnie wpływać na samopoczucie i jakość życia mieszkańców Dolnego Śląska. Z ponad 100 zgłoszonych projektów jury konkursu wyłoniło 32 inicjatywy dotyczące m.in. na ochrony środowiska, troski o dobrostan zwierząt, ochrony zdrowia, kultury i lokalnej historii. Spośród nich mieszkańcy regionu wybrali w internetowym głosowaniu 16 zwycięzców. Nagrodzone inicjatywy otrzymają granty o łącznej wartości 250 tys. zł. Projekty zostaną zrealizowane jeszcze w tym roku.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764