logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Lego chce dostarczyć 1,5 miliona zestawów zabawek dla dzieci w potrzebie - kampania #Buildtogive

  PR 09.11.2021, przeczytano 344 razy

Dla wielu ludzi na całym świecie okres świąteczny to czas wspólnoty i śmiechu, ale dla wielu rodzin może to być okres pełen wyzwań. Aby pomóc rozjaśnić święta dzieciom potrzebującym zabawy, Grupa LEGO zachęca wszystkich do chwycenia za klocki, zbudowania gwiazdki - małej, dużej lub cudownie dziwnej - aby pomóc przekazać radość z zabawy w ramach inicjatywy Rebuild the World #BuildToGive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-lego-chce-dostarczyc-1%2C5-miliona-zestawow-zabawek-dla-dzieci-w-potrzebie---kampania-buildtogive,393695,artykul.html

Już piąty rok z rzędu #BuildToGive ponownie zaprosi fanów i całe rodziny do wspólnego, kreatywnego działania, aby uczynić świat lepszym. Według badania LEGO Play Well 96% rodziców uważa, że wspólna zabawa pomaga wzmocnić więzi rodzinne, a #BuildToGive to doskonała do tego okazja, która jednocześnie może dać innemu dziecku radosne doświadczenie zabawy.

Do końca grudnia, za każdą gwiazdkę zbudowaną i udostępnioną w mediach społecznościowych lub w serwisie LEGO Life, przy użyciu hashtagu #BuildToGive, Grupa LEGO przekaże zestaw LEGO dziecku w potrzebie, dając szansę na zabawę w tym sezonie świątecznym dzieciom w szpitalach, domach dziecka i społecznościom znajdującym się w trudnej sytuacji.

W zeszłym roku firma podarowała ponad milion zestawów, a w tym roku chce pójść jeszcze dalej. Stawiając sobie za cel dostarczenie zabawek LEGO do 1,5 miliona dzieci na całym świecie. Zestawy są dystrybuowane za pośrednictwem sieci lokalnych partnerów charytatywnych Grupy LEGO w 29 krajach na całym świecie.  

- Przez pokolenia i ponad kulturami ludzie oddaleni od siebie czuli się ze sobą związani, patrząc na to samo rozgwieżdżone niebo. Dlatego właśnie w tym roku umieściliśmy je w centrum naszej inicjatywy #BuildToGive - aby połączyć rodziny na całym świecie poprzez zabawę, w tym czasie wspólnoty i świętowania - powiedziała Kathrine Kirk Muff, wiceprezes ds. odpowiedzialności społecznej w Grupie LEGO. - W ciągu ostatnich czterech lat, dzięki fanom i rodzinom na całym świecie, przekazaliśmy miliony zestawów LEGO dzieciom w potrzebie w ramach akcji #BuildToGive. Ten rok będzie naszym największym wyzwaniem, jak do tej pory, ponieważ zamierzamy podzielić się darem zabawy LEGO z 1,5 mln dzieci. Mamy nadzieję, że wszyscy, od małych budowniczych po ekspertów, będą mieli trochę świątecznej zabawy w budowanie gwiazdek, jednocześnie towarzyszyć im będzie poczucie dumy z faktu, że pomagają dokonać zmiany.

Kampania #BuildToGive jest tylko jednym z przykładów tego, jak Grupa LEGO współpracuje z szeregiem partnerów charytatywnych i Fundacją LEGO, aby zapewnić zabawę dzieciom w potrzebie, w społecznościach na całym świecie. Programy te dają dzieciom możliwość rozwijania umiejętności przydatnych przez całe życie, takich jak rozwiązywanie problemów, współpraca i komunikacja, które pomogą im odnieść sukces w przyszłości. W 2022 roku Grupa LEGO chce dotrzeć z nauką przez zabawę do ośmiu milionów dzieci na całym świecie.

Grupa LEGO rozpoczyna kampanię #BuildToGive globalnym filmem pokazującym rodziny, które wspólnie budują swoje gwiazdki. Strona #BuildToGive w serwisie LEGO.com będzie wypełniona inspiracjami budowlanymi oraz wskazówkami dotyczącymi budowania gwiazdek, aby pomóc rodzinom rozbudzić w sobie kreatywność. Grupa LEGO przygotuje także serię kolekcjonerskich kart upominkowych #BuildToGive, które będą dostępne w sklepach LEGO Retail w okresie świątecznym.

Źródło: Grupa LEGO

www.lego.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764