logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Lego przenosi do świata dziecięcych snów w centrum Warszawy

  PR 27.06.2023, przeczytano 1177 razy
ilustracja

Wkrocz do świata snów dzięki LEGO DREAMZzz, pierwszej serii tematycznej od Grupy LEGO, która jest zainspirowana sposobem, w jaki dzieci śnią. W samym centrum Warszawy w przejściach podziemnych Ronda Dmowskiego powstała wyjątkowa przestrzeń ozdobiona grafikami z bohaterami nowego serialu LEGO DREAMZzz, w tym Mateo, Izzie, Cooperem czy Królem Koszmarów i Nocnym Łowcą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-lego-przenosi-do-swiata-dzieciecych-snow-w-centrum-warszawy,400558,artykul.html

Wielkoformatowe reklamy na ścianach jednego z najpopularniejszych przejść w Warszawie są zapowiedzią zbliżającej się wielkimi krokami premiery zestawów LEGO DREAMZzz oraz zachętą do zapoznania się z przygodami głównych bohaterów w serialu, którego pierwsze 10 odcinków można obejrzeć już na kanale LEGO na YouTube, a także na platformach streamingowych Netflix oraz Amazon Prime.

Reklama w przejściu podziemnym obok Rotundy będzie dostępna do końca miesiąca i szacuje się, że kontakt z nią będzie miało ponad 4 mln ludzi. Realizacją akcji zajmuje się agencja Golden Submarine.

ilustracjastrzałka

Koncepcja LEGO DREAMZzz została oparta na nowym globalnym badaniu przeprowadzonym wśród ponad 23 000 dzieci, które wykazało, że siedem na dziesięć dzieci (69%) doświadcza na co dzień złożonych emocji, takich jak stres czy samotność, a jedno na cztery (24%) jako ich przyczynę podaje wydarzenia na świecie lub w mediach społecznościowych. Jednak eksperci od snu twierdzą, że sny mogą odgrywać kluczową rolę w pomaganiu dzieciom w przetwarzaniu skomplikowanych emocji i angażowaniu ich wyobraźni. Badane dzieci zgadzają się z tym stwierdzeniem - dwie trzecie z nich przyznaje, że sny są ważne i pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia (68%).

ilustracjastrzałka

Serial LEGO DREAMZzz śledzi przygody szkolnych przyjaciół, Mateo, Izzie, Coopera, Logana i Zoey, gdy dołączają do tajnej agencji i uczą się wykorzystywać moc wyobraźni w podróży do Świata Snów - i uczą się pokonywać despotycznego Króla Koszmarów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa LEGO

www.lego.com

Dodatkowe informacje:

O badaniu 'Dreams Research’ 2023:
Badanie Dreams Research zostało przeprowadzone przez Opinium Research wśród 23 000 dzieci w wieku 6-12 lat w USA, UK & IRE, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Włoszech, Danii, Czechach, Polsce, Węgrzech, Turcji, Rumunii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Australii, Korei Południowej, Japonii, Chinach, Hong Kongu, Tajwanie, Singapurze, Malezji, Meksyku, Kanadzie, Brazylii, Belgii, Holandii, Szwecji i Portugalii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764