logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Lego świętuje Pride Month: kampania Pieces of Me z Rolling Stone

  PR 27.06.2023, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

W związku z tegorocznymi obchodami Miesiąca Dumy, Grupa LEGO podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną aktorką i producentką Samirą Wiley. Samira ramię w ramię z certyfikowanymi budowniczymi LEGO, współtworzyła imponujący autoportret składający się z ponad 41 000 klocków, który odzwierciedla jej osobowość i doświadczenia życiowe w radosny, kreatywny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-lego-swietuje-pride-month%3A-kampania-pieces-of-me-z-rolling-stone,400544,artykul.html

- Celebrowanie tego, kim jesteśmy, jest bardzo cenne, a jako część społeczności LGBTQIA+ wiem, jak ważne jest poczucie dumy. Stworzenie tego autoportretu było przyjemnością, ponieważ mogłem połączyć kreatywność z zabawą - komentuje Samira Wiley. - Proces jego tworzenia pozwolił mi spojrzeć na siebie oczami innych ludzi, co było naprawdę inspirujące i satysfakcjonujące. Zabawa jest tak ważną częścią kreatywnego wyrażania siebie - pozwala nam odkrywać i dzielić się tym, kim jesteśmy, i być dumnymi z tego, kim jesteśmy.

Stworzenie 1,6-metrowego portretu zajęło 200 godzin i obejmowało trzy twórcze spotkania z Samirą, podczas których otwarcie dzieliła się swoimi historiami i anegdotami. Ukończone dzieło sztuki łączy w sobie elementy życia Samiry, które pomogły ukształtować to, kim jest dzisiaj, i zawiera osobiste odniesienia do jej rodziny, a także symboli Adinkra, które Samira ma wytatuowane na ciele, aby uhonorować swoje zachodnioafrykańskie dziedzictwo.

Portret został zaprezentowany w czerwcowym wydaniu magazynu Rolling Stone w ramach akcji „Pieces of Me”, otwartego zaproszenia dla członków i sojuszników społeczności LGBTQIA+ do stworzenia autoportretu, który uchwyci to, z czego są najbardziej dumni.

Zbuduj swój portret

Pieces of Me” to najnowszy projekt Grupy LEGO, dążący do zaangażowania wszystkich do tworzenia wyjątkowych portretów i zabawy. Ponadto w wybranych sklepach LEGO na całym świecie można znaleźć stoły do budowania i stanowiska do personalizacji minifigurek.

Grupa LEGO będzie również uczestniczyć w lokalnych wydarzeniach Pride tego lata, m.in. w Monachium, Berlinie, Londynie i Kopenhadze. Jest to kontynuacja wcześniejszej obecności marki podczas parad w Londynie w 2019 r., Kopenhadze w 2021 r. i Monachium w 2022 r.

- Projekt Pieces of Me to otwarte zaproszenie dla wszystkich twórców do poświęcenia chwili na celebrowanie siebie w radosny sposób. Zabawa i kreatywne wyrażanie siebie idą w parze, a proces budowania autoportretu daje nam możliwość pokazania światu, kim jesteśmy i celebrowania tych części siebie, z których jesteśmy najbardziej dumni.  W Grupie LEGO wierzymy, że każdy jest niesamowity i jesteśmy zaangażowani w budowanie bardziej zróżnicowanego i integracyjnego świata, w którym każdy może być sobą i wykorzystywać swój potencjał. – mówi Julia Goldin, dyrektor ds. produktu i marketingu w Grupie LEGO.

Portret Samiry Pieces of Me będzie prezentowany do 23 sierpnia w Galerii Arcydzieł LEGO w LEGO House w Billund w Danii.

Źródło: Grupa LEGO

www.lego.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
Publicon rozwija Publicon.AI
Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764