logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Lego świętuje Pride Month: kampania Pieces of Me z Rolling Stone

  PR 27.06.2023, przeczytano 482 razy
ilustracjastrzałka

W związku z tegorocznymi obchodami Miesiąca Dumy, Grupa LEGO podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną aktorką i producentką Samirą Wiley. Samira ramię w ramię z certyfikowanymi budowniczymi LEGO, współtworzyła imponujący autoportret składający się z ponad 41 000 klocków, który odzwierciedla jej osobowość i doświadczenia życiowe w radosny, kreatywny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-lego-swietuje-pride-month%3A-kampania-pieces-of-me-z-rolling-stone,400544,artykul.html

- Celebrowanie tego, kim jesteśmy, jest bardzo cenne, a jako część społeczności LGBTQIA+ wiem, jak ważne jest poczucie dumy. Stworzenie tego autoportretu było przyjemnością, ponieważ mogłem połączyć kreatywność z zabawą - komentuje Samira Wiley. - Proces jego tworzenia pozwolił mi spojrzeć na siebie oczami innych ludzi, co było naprawdę inspirujące i satysfakcjonujące. Zabawa jest tak ważną częścią kreatywnego wyrażania siebie - pozwala nam odkrywać i dzielić się tym, kim jesteśmy, i być dumnymi z tego, kim jesteśmy.

Stworzenie 1,6-metrowego portretu zajęło 200 godzin i obejmowało trzy twórcze spotkania z Samirą, podczas których otwarcie dzieliła się swoimi historiami i anegdotami. Ukończone dzieło sztuki łączy w sobie elementy życia Samiry, które pomogły ukształtować to, kim jest dzisiaj, i zawiera osobiste odniesienia do jej rodziny, a także symboli Adinkra, które Samira ma wytatuowane na ciele, aby uhonorować swoje zachodnioafrykańskie dziedzictwo.

Portret został zaprezentowany w czerwcowym wydaniu magazynu Rolling Stone w ramach akcji „Pieces of Me”, otwartego zaproszenia dla członków i sojuszników społeczności LGBTQIA+ do stworzenia autoportretu, który uchwyci to, z czego są najbardziej dumni.

Zbuduj swój portret

Pieces of Me” to najnowszy projekt Grupy LEGO, dążący do zaangażowania wszystkich do tworzenia wyjątkowych portretów i zabawy. Ponadto w wybranych sklepach LEGO na całym świecie można znaleźć stoły do budowania i stanowiska do personalizacji minifigurek.

Grupa LEGO będzie również uczestniczyć w lokalnych wydarzeniach Pride tego lata, m.in. w Monachium, Berlinie, Londynie i Kopenhadze. Jest to kontynuacja wcześniejszej obecności marki podczas parad w Londynie w 2019 r., Kopenhadze w 2021 r. i Monachium w 2022 r.

- Projekt Pieces of Me to otwarte zaproszenie dla wszystkich twórców do poświęcenia chwili na celebrowanie siebie w radosny sposób. Zabawa i kreatywne wyrażanie siebie idą w parze, a proces budowania autoportretu daje nam możliwość pokazania światu, kim jesteśmy i celebrowania tych części siebie, z których jesteśmy najbardziej dumni.  W Grupie LEGO wierzymy, że każdy jest niesamowity i jesteśmy zaangażowani w budowanie bardziej zróżnicowanego i integracyjnego świata, w którym każdy może być sobą i wykorzystywać swój potencjał. – mówi Julia Goldin, dyrektor ds. produktu i marketingu w Grupie LEGO.

Portret Samiry Pieces of Me będzie prezentowany do 23 sierpnia w Galerii Arcydzieł LEGO w LEGO House w Billund w Danii.

Źródło: Grupa LEGO

www.lego.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764