logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Lotos sponsorem polskiej koszykówki

  PR 22.05.2020, przeczytano 409 razy
ilustracja

Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. LOTOS wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-lotos-sponsorem-polskiej-koszykowki,387128,artykul.html

Polski Związek Koszykówki otrzyma od Grupy LOTOS karty paliwowe, które będą rozdysponowane wśród klubów Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet. Zostaną one również wykorzystane na potrzeby kadry narodowej.

Logo LOTOSU będzie widoczne na obręczy kosza, bandach i telebimach, ściankach sponsorskich, materiałach reklamowych w halach, a także na grafikach promocyjnych i wideo oraz na stronach internetowych. Będzie również eksponowane na grafikach zawodników i zawodniczek tygodnia wyróżnianych w Energa Basket Lidzie i Energa Basket Lidze Kobiet.

– Wiemy, że pandemia koronawirusa to okres trudny także dla sportowców. Jako mecenas polskiego sportu, jesteśmy w stałym kontakcie ze wszystkimi sponsorowanymi przez nas podmiotami. Wszyscy czekamy już na sportowe emocje. Stopniowe odmrażanie gospodarki to dobry znak, że powoli wracamy do normalności. Zdecydowaliśmy, by do naszej sportowej rodziny dołączyła koszykówka. Mam nadzieję, że paliwo LOTOSU będzie napędzało polskich koszykarzy w drodze do kolejnych sukcesów w wymiarze krajowym i międzynarodowym – mówi Paweł Jan Majewski, prezes Zarządu Grupy LOTOS.

– Sport w sposób szczególny został dotknięty przez epidemię koronawirusa. Dziękujemy Grupie LOTOS, a przede wszystkim Panu Prezesowi Pawłowi Janowi Majewskiemu, za zaufanie i zaangażowanie w tak trudnych czasach. Na tej umowie skorzysta cała polska koszykówka, a przede wszystkim kluby Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, które będą mogły wykorzystywać karty paliwowe. Wszyscy już tęsknimy za koszykarskimi emocjami, cieszymy się, że w nowym sezonie będziemy mogli je przeżywać wspólnie z Grupą LOTOS – dodaje Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

Źródło: Grupa LOTOS S.A

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Lotos już kiedyś był obecny w koszykówce kobiecej.
A potem z dnia na dzień przestał być obecny.

Bogaty, ale bardzo humorzasty partner, w dodatku w pełni zależny od polityków, co czyni go jeszcze bardziej niestabilnym.

avatar użytkownika
,

Humorzastość jest pochodną zależności od polityków i interesów ich politycznej klienteli.  

,

A związki sportowe powinny unikać takich partnerów.

Był kiedyś biznesmen, który w trakcie sezonu pokłócił się z władzami sponsorowanego klubu, w trybie natychmiastowym wypowiedział umowę i...
...przeniósł się do klubu z sąsiedniego miasta.

W normalnym kraju zostałby zdyskwalifikowany dożywotnio, tj, odebrano by mu prawo do sponsorowania sportu.
Ale nie w Polsce.
  

avatar użytkownika
,

Sportowcy też lubią zmienić sponsora i udzielić swego wizerunku konkurentowi firmy, z którą przez lata współpracowali.  

,

Ale odbywa się to na jakichś zasadach.
Wyjście z klubu w trakcie sezonu, gdy zobowiązania są obliczone na podstawie umowy sponsorskiej, jest zdecydowanie poza zasadami.
  

avatar użytkownika
,

Bywa tak, że wolty sportowców są potem latami oceniane przez sądy, które usiłują ustalić czy i na jakich zasadach odbyło się ich rozstanie z marką.  

,

Ale sponsor płaci nie tylko sportowcowi. W klubie jest wiele osób, "niewidocznych" w ciągu dnia, bez których klub nie mógłby istnieć a które muszą otrzymać pensje.  

avatar użytkownika
,

To nie zmienia faktu, że humory zdarzają się po obu stronach takiego sponsorskiego układu.  

,

Więc napisz jeszcze, jaką karę ponosi sponsor, który w trakcie sezonu ucieka z kasą z jednego klubu, by niemal z dnia na dzień tę kasę dać klubowi z miasta obok.  

avatar użytkownika
,

To zależy pewnie od umowy i od tego jakimi prawnikami dysponuje klub. Teraz, gdy sędziowie są karani za orzeczenia niewygodne dla władzy wykonawczej, mającej udziały w spółkach sponsorujących wiele klubów, może to jeszcze zależeć od sędziego i jego kręgosłupa.  

,

Myślisz, że kluby podpisują umowy, które można zerwać z dnia na dzień?
Naprawdę?
  

avatar użytkownika
,

Piszesz że można.  

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764