logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Lotos sponsorem polskiej koszykówki

  PR 22.05.2020, przeczytano 149 razy
ilustracja

Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. LOTOS wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-lotos-sponsorem-polskiej-koszykowki,387128,artykul.html

Polski Związek Koszykówki otrzyma od Grupy LOTOS karty paliwowe, które będą rozdysponowane wśród klubów Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet. Zostaną one również wykorzystane na potrzeby kadry narodowej.

Logo LOTOSU będzie widoczne na obręczy kosza, bandach i telebimach, ściankach sponsorskich, materiałach reklamowych w halach, a także na grafikach promocyjnych i wideo oraz na stronach internetowych. Będzie również eksponowane na grafikach zawodników i zawodniczek tygodnia wyróżnianych w Energa Basket Lidzie i Energa Basket Lidze Kobiet.

– Wiemy, że pandemia koronawirusa to okres trudny także dla sportowców. Jako mecenas polskiego sportu, jesteśmy w stałym kontakcie ze wszystkimi sponsorowanymi przez nas podmiotami. Wszyscy czekamy już na sportowe emocje. Stopniowe odmrażanie gospodarki to dobry znak, że powoli wracamy do normalności. Zdecydowaliśmy, by do naszej sportowej rodziny dołączyła koszykówka. Mam nadzieję, że paliwo LOTOSU będzie napędzało polskich koszykarzy w drodze do kolejnych sukcesów w wymiarze krajowym i międzynarodowym – mówi Paweł Jan Majewski, prezes Zarządu Grupy LOTOS.

– Sport w sposób szczególny został dotknięty przez epidemię koronawirusa. Dziękujemy Grupie LOTOS, a przede wszystkim Panu Prezesowi Pawłowi Janowi Majewskiemu, za zaufanie i zaangażowanie w tak trudnych czasach. Na tej umowie skorzysta cała polska koszykówka, a przede wszystkim kluby Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, które będą mogły wykorzystywać karty paliwowe. Wszyscy już tęsknimy za koszykarskimi emocjami, cieszymy się, że w nowym sezonie będziemy mogli je przeżywać wspólnie z Grupą LOTOS – dodaje Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

Źródło: Grupa LOTOS S.A

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Lotos już kiedyś był obecny w koszykówce kobiecej.
A potem z dnia na dzień przestał być obecny.

Bogaty, ale bardzo humorzasty partner, w dodatku w pełni zależny od polityków, co czyni go jeszcze bardziej niestabilnym.

avatar użytkownika
,

Humorzastość jest pochodną zależności od polityków i interesów ich politycznej klienteli.  

avatar użytkownika
,

A związki sportowe powinny unikać takich partnerów.

Był kiedyś biznesmen, który w trakcie sezonu pokłócił się z władzami sponsorowanego klubu, w trybie natychmiastowym wypowiedział umowę i...
...przeniósł się do klubu z sąsiedniego miasta.

W normalnym kraju zostałby zdyskwalifikowany dożywotnio, tj, odebrano by mu prawo do sponsorowania sportu.
Ale nie w Polsce.
  

Najnowsze w tym dziale

Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a...
Dzień Dziecka online - propozycja  Agencji Vi
Agencja Vi, która stworzyła platformę edukacyjną ze zdalnymi animacjami i korepetycjami dla dzieci zDziecmi.pl, wychodzi z projektem wirtualnych imprez organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Pomysł na firmową integrację dla dzieci i rodziców na miarę obecnych czasów.
Marka XPG została sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming
Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację...
Lech Free: Ambasadorzy marki przeprowadzili trening na warszawskim osiedlu
Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W...
Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764