logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Me & My Friends ma nowy zarząd

  PR 07.03.2018, przeczytano 1162 razy
ilustracjastrzałka
Od_lewej Jakub Wolff, Krzysztof Wagner, Katarzyna Budzyń-Pepłowska

Wrocławska agencja interaktywna, która od ponad 12 lat buduje wizerunek największych polskich i zagranicznych marek, ogłosiła skład nowego zarządu. Na czele Grupy Me & My Friends stanął Jakub Wolff.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-me-and-my-friends-ma-nowy-zarzad,35697,artykul.html

Grupa Me & My Friends rozpoczęła rok od zmian w swojej strukturze. Na stanowisko prezesa zarządu został powołany Jakub Wolff, jeden z założycieli wrocławskiej agencji. Nową rolę będzie łączył z dotychczasowymi obowiązkami CEO The Dust, studia specjalizującego się w grach mobilnych, advergamingu oraz technologiach Augmented Reality (AR) i Virtual Reality (VR).

Razem z Jakubem Wolffem nowy zarząd będą tworzyć dwie kolejne osoby, które od wielu lat działają w innych spółkach tworzących Grupę Me & My Friends. Katarzyna Budzyń-Pepłowska, która wcześniej szefowała agencji PR-owej Brand Voice, jako nowy członek zarządu objęła funkcję CMO. Do jej kompetencji będzie należało budowanie strategii marketingowej i sprzedażowej, nawiązywanie relacji biznesowych i wyznaczanie nowych kierunków rozwoju.

Do zarządu został powołany także Krzysztof Wagner. Do tej pory kierował rozwojem aplikacji mobilnych jako CEO MoveApp. W nowej strukturze przejmie obowiązki CFO oraz odpowiedzialność za finanse całej Grupy.

- Nasza znajomość i współpraca zawodowa trwa już kilkanaście lat. Przez ten czas każde z nas rozwijało się w różnych obszarach biznesu, osiągając sukcesy w swojej branży. Nadal szukamy nowych wyzwań, dlatego podjęliśmy decyzję, aby połączyć siły. Od 2018 roku wspólnie zarządzamy Grupą Me & My Friends i tworzymy jeden zespół. - mówi Jakub Wolff, CEO Grupy Me & My Friends.

Agencja ma już na koncie współpracę z czołowymi polskimi i globalnymi markami. Na potrzeby Microsoftu jako pierwsza na świecie wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, dostępnej na telefonach. Grupa Me & My Friends odpowiada także za globalną komunikację The IFAB, Międzynarodowej Rady Piłkarskiej, która od 132 lat jest jedyną organizacją uprawnioną do tworzenia przepisów gry. Agencja wprowadziła ją w świat digital, stworzyła serwis internetowy, a także prowadzi na co dzień oficjalne kanały social media.

Wieloletnie doświadczenie w różnorodnych branżach pomogło Me & My Friends w realizacji tak zróżnicowanych projektów jak stworzenie witryny bankowości internetowej T-Mobile, gry Kapsel Run dla Tymbarka czy identyfikacji wizualnej Eska TV, łącznie z używanym do dzisiaj logiem stacji. Agencja może się pochwalić współpracą z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, Grupą Żywiec oraz Alter Art, organizatorem m.in. Open’er Festival i Orange Warsaw Festival.

Źródło: Me & My Friends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764