logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa MTP z własną bileterią

  PR 04.04.2019, przeczytano 329 razy

Grupa MTP, największy organizator targów i magaeventów w Polsce, uruchomiła własną bileterię – ToBilet.pl, a tym samym wprowadziła – obok dystrybucji stacjonarnej – sprzedaż biletów online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-mtp-z-wlasna-bileteria,381940,artykul.html

ToBilet.pl to platforma do kompleksowej obsługi organizatorów i uczestników wydarzeń. Za jej pośrednictwem będzie można nabyć bilety na wszystkie wydarzenia Grupy MTP (poza targami ściśle branżowymi), w tym na megaeventy, kongresy i targi dla pasjonatów. Na platformie znajdą się więc m.in. bilety na największe targi motoryzacyjne w Polsce – Poznań Motor Show, targi gamingowe, czyli Poznań Game Arena, Targi Retro Motor Show i zawody jeździeckie Cavaliada.

– Przez platformę ToBilet.pl będzie można zakupić wejściówki do teatru, kina, na imprezy sportowe i koncerty. Chcemy, aby była to inspiracja dla pasjonatów, którzy pragną dzielić zainteresowania z innymi podczas festiwali i zjazdów, a także zbiór pomysłów dla każdego, kto planuje aktywny weekend – mówi Tomasz Kobierski, wieceprezes zarządu Grupy MTP.

ToBilet.pl będzie platformą komercyjną, oznacza to, że będzie można tu znaleźć także bilety innych organizatorów.

– Naszym partnerom oferujemy nie tylko możliwość sprzedaży biletów za pomocą platformy, ale kompleksową promocję wydarzeń. Dzięki narzędziom  e-marketingowym i budowanej latami bazie mailingowej możemy dobrać bardzo precyzyjne narzędzia, by docierać do grupy ściśle zainteresowanej zakupem – dodaje Tomasz Kobierski.

ToBilet.pl to kolejny krok Grupy MTP w kierunku rozszerzenia działalności. Spółka zmieniła nazwę z Międzynarodowych Targów Poznańskich, by podkreślić kompleksowe podejście do organizacji wydarzeń od technicznej obsługi, aranżacji przestrzeni, budowy stoisk, usług cateringowych po analizy rynkowe, doradztwo i usługi marketingowe.

Źródło: Grupa MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764