logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa MTP z własną bileterią

  PR 04.04.2019, przeczytano 956 razy

Grupa MTP, największy organizator targów i magaeventów w Polsce, uruchomiła własną bileterię – ToBilet.pl, a tym samym wprowadziła – obok dystrybucji stacjonarnej – sprzedaż biletów online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-mtp-z-wlasna-bileteria,381940,artykul.html

ToBilet.pl to platforma do kompleksowej obsługi organizatorów i uczestników wydarzeń. Za jej pośrednictwem będzie można nabyć bilety na wszystkie wydarzenia Grupy MTP (poza targami ściśle branżowymi), w tym na megaeventy, kongresy i targi dla pasjonatów. Na platformie znajdą się więc m.in. bilety na największe targi motoryzacyjne w Polsce – Poznań Motor Show, targi gamingowe, czyli Poznań Game Arena, Targi Retro Motor Show i zawody jeździeckie Cavaliada.

– Przez platformę ToBilet.pl będzie można zakupić wejściówki do teatru, kina, na imprezy sportowe i koncerty. Chcemy, aby była to inspiracja dla pasjonatów, którzy pragną dzielić zainteresowania z innymi podczas festiwali i zjazdów, a także zbiór pomysłów dla każdego, kto planuje aktywny weekend – mówi Tomasz Kobierski, wieceprezes zarządu Grupy MTP.

ToBilet.pl będzie platformą komercyjną, oznacza to, że będzie można tu znaleźć także bilety innych organizatorów.

– Naszym partnerom oferujemy nie tylko możliwość sprzedaży biletów za pomocą platformy, ale kompleksową promocję wydarzeń. Dzięki narzędziom  e-marketingowym i budowanej latami bazie mailingowej możemy dobrać bardzo precyzyjne narzędzia, by docierać do grupy ściśle zainteresowanej zakupem – dodaje Tomasz Kobierski.

ToBilet.pl to kolejny krok Grupy MTP w kierunku rozszerzenia działalności. Spółka zmieniła nazwę z Międzynarodowych Targów Poznańskich, by podkreślić kompleksowe podejście do organizacji wydarzeń od technicznej obsługi, aranżacji przestrzeni, budowy stoisk, usług cateringowych po analizy rynkowe, doradztwo i usługi marketingowe.

Źródło: Grupa MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764