logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa MTP z własną bileterią

  PR 04.04.2019, przeczytano 1149 razy

Grupa MTP, największy organizator targów i magaeventów w Polsce, uruchomiła własną bileterię – ToBilet.pl, a tym samym wprowadziła – obok dystrybucji stacjonarnej – sprzedaż biletów online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-mtp-z-wlasna-bileteria,381940,artykul.html

ToBilet.pl to platforma do kompleksowej obsługi organizatorów i uczestników wydarzeń. Za jej pośrednictwem będzie można nabyć bilety na wszystkie wydarzenia Grupy MTP (poza targami ściśle branżowymi), w tym na megaeventy, kongresy i targi dla pasjonatów. Na platformie znajdą się więc m.in. bilety na największe targi motoryzacyjne w Polsce – Poznań Motor Show, targi gamingowe, czyli Poznań Game Arena, Targi Retro Motor Show i zawody jeździeckie Cavaliada.

– Przez platformę ToBilet.pl będzie można zakupić wejściówki do teatru, kina, na imprezy sportowe i koncerty. Chcemy, aby była to inspiracja dla pasjonatów, którzy pragną dzielić zainteresowania z innymi podczas festiwali i zjazdów, a także zbiór pomysłów dla każdego, kto planuje aktywny weekend – mówi Tomasz Kobierski, wieceprezes zarządu Grupy MTP.

ToBilet.pl będzie platformą komercyjną, oznacza to, że będzie można tu znaleźć także bilety innych organizatorów.

– Naszym partnerom oferujemy nie tylko możliwość sprzedaży biletów za pomocą platformy, ale kompleksową promocję wydarzeń. Dzięki narzędziom  e-marketingowym i budowanej latami bazie mailingowej możemy dobrać bardzo precyzyjne narzędzia, by docierać do grupy ściśle zainteresowanej zakupem – dodaje Tomasz Kobierski.

ToBilet.pl to kolejny krok Grupy MTP w kierunku rozszerzenia działalności. Spółka zmieniła nazwę z Międzynarodowych Targów Poznańskich, by podkreślić kompleksowe podejście do organizacji wydarzeń od technicznej obsługi, aranżacji przestrzeni, budowy stoisk, usług cateringowych po analizy rynkowe, doradztwo i usługi marketingowe.

Źródło: Grupa MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764