logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa MTP z własną bileterią

  PR 04.04.2019, przeczytano 770 razy

Grupa MTP, największy organizator targów i magaeventów w Polsce, uruchomiła własną bileterię – ToBilet.pl, a tym samym wprowadziła – obok dystrybucji stacjonarnej – sprzedaż biletów online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-mtp-z-wlasna-bileteria,381940,artykul.html

ToBilet.pl to platforma do kompleksowej obsługi organizatorów i uczestników wydarzeń. Za jej pośrednictwem będzie można nabyć bilety na wszystkie wydarzenia Grupy MTP (poza targami ściśle branżowymi), w tym na megaeventy, kongresy i targi dla pasjonatów. Na platformie znajdą się więc m.in. bilety na największe targi motoryzacyjne w Polsce – Poznań Motor Show, targi gamingowe, czyli Poznań Game Arena, Targi Retro Motor Show i zawody jeździeckie Cavaliada.

– Przez platformę ToBilet.pl będzie można zakupić wejściówki do teatru, kina, na imprezy sportowe i koncerty. Chcemy, aby była to inspiracja dla pasjonatów, którzy pragną dzielić zainteresowania z innymi podczas festiwali i zjazdów, a także zbiór pomysłów dla każdego, kto planuje aktywny weekend – mówi Tomasz Kobierski, wieceprezes zarządu Grupy MTP.

ToBilet.pl będzie platformą komercyjną, oznacza to, że będzie można tu znaleźć także bilety innych organizatorów.

– Naszym partnerom oferujemy nie tylko możliwość sprzedaży biletów za pomocą platformy, ale kompleksową promocję wydarzeń. Dzięki narzędziom  e-marketingowym i budowanej latami bazie mailingowej możemy dobrać bardzo precyzyjne narzędzia, by docierać do grupy ściśle zainteresowanej zakupem – dodaje Tomasz Kobierski.

ToBilet.pl to kolejny krok Grupy MTP w kierunku rozszerzenia działalności. Spółka zmieniła nazwę z Międzynarodowych Targów Poznańskich, by podkreślić kompleksowe podejście do organizacji wydarzeń od technicznej obsługi, aranżacji przestrzeni, budowy stoisk, usług cateringowych po analizy rynkowe, doradztwo i usługi marketingowe.

Źródło: Grupa MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią reklamową w mediach i markach Grupy Agora
Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2:...
Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764