logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela

  PR 26.06.2019, przeczytano 221 razy
ilustracja

MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-murapol-ma-nowego-ambasadora-%E2%80%93-andrzeja-bargiela,383013,artykul.html

Grupa Murapol rozpoczyna kampanię repozycjonującą swoją ofertę, dewelopera dostarczającego lokale dla bardziej wymagających nabywców, szukających innowacyjnych rozwiązań w swoich mieszkaniach, które zapewnią im komfort, bezpieczeństwo, ale i bieżące oszczędności. Takie rozwiązania ma we wszystkich inwestycjach wprowadzonych do sprzedaży od bieżącego roku Grupa Murapol. Deweloper chce być blisko klientów mających świadomość rozwiązań technologicznych, smart i eco.

Celem kampanii jest ponadto podkreślenie dotychczasowego dorobku firmy – duża skala, zasięg ogólnopolski, cieszący się renomą i zaufaniem osób, które są szczęśliwe w swoich mieszkaniach z oferty GK Murapol. Co ważne, GK Murapol może pochwalić się szeroką gamą lokali nie tylko wg kryterium geograficznego, ale także powierzchni i układu mieszkań, oraz lokalizacji, odpowiadającej na potrzeby lokalowe ludzi w różnym wieku i na różnych etapach życia. Inwestycje GK Murapol, mają także dobrą relację: lokalizacja do ceny, tj. nie są w samych centrach miast, ale też nie na ich obrzeżach, natomiast zwykle są dobrze „skomunikowane”, powstają w dzielnicach z przyszłością, rozwijających się - to także dobry cel inwestycyjny.

O wzajemnej współpracy z nowym Ambasadorem GK Murapol - Andrzejem Bargielem, mistrzem Polski w ski-alpiniźmie, rekordzistą i narciarzem wysokogórskim, który jako pierwszy człowiek zjechał na nartach z K2 (8 611 m n.p.m.), drugiej co do wysokości góry Ziemi – zadecydowały także względy pokrewnych przekonań i wartości.

- Andrzej Bargiel jest postacią podziwianą i bliską ideałom Murapolu – odważny i nowoczesny, a jednocześnie zawsze przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa. Ikona wytrwałości w dążeniu do celu, symbol niechodzenia na skróty, pomimo wielkości sukcesów zachowuje pokorę, nie zapominając nigdy o domu, z którego wyrósł i domu, do którego wraca... Bezpośrednią analogię dostrzegam w genezie naszej działalności - z lokalnego dewelopera wyrośliśmy na jednego z wiodących podmiotów na rynku, a osiągnięty poziom rozwoju zawdzięczamy właściwym decyzjom biznesowym - z jednej strony odważnym, pozwalającym wykorzystywać okazje rynkowe, z drugiej stale ważąc ryzyka dnia codziennego. – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Jednak to nie jedyny punkt styku nas i Andrzeja Bargiela. Widzimy w nim odbicie naszych klientów, dla których nowy Ambasador może stać się inspiracją, którzy będą podziwiać jego sportowego ducha, równowagę między wysiłkiem a przyjemnością, jak i bardzo precyzyjne przygotowanie do realizacji wypraw. To jak z decyzją o zakupie mieszkania – ostateczny wybór wymaga zdecydowanych, ale przede wszystkim mądrych i przemyślanych decyzji, wyboru takiego mieszkania, które spełni oczekiwania, będzie oszczędne, ale i komfortowe, pozwoli wykorzystać możliwości technologii dostępnych na rynku. Takie mieszkania ma w swojej ofercie Grupa Murapol. – dodaje.

W ramach nawiązanej współpracy wizerunkowej i sponsorskiej, Andrzej Bargiel będzie Ambasadorem Grupy Murapol przez okres 3 lat. W tym czasie weźmie udział w kampaniach reklamowych i eventach promocyjnych dewelopera, zaś Grupa Murapol będzie sponsorem 3 kolejnych wypraw wysokogórskich Andrzeja Bargiela, w tym tej najbliższej w 2019 roku.

- Bardzo się cieszę z rozpoczęcia współpracy z jednym z wiodących polskich deweloperów mieszkaniowych – Grupą Murapol, która będzie jednym z głównych sponsorów moich wypraw. Myślę, że wiele nas łączy, mnie jako sportowca, skupiającego się na realizacji ambitnych celów sportowych i udoskonalaniu projektów, które zamierzam realizować w najbliższych latach, oraz firmę Murapol, która podziela moją pasję i jest gotowa zainwestować w konsekwentne budowanie wizerunku opartego na ciągłości i zaufaniu – mówi Andrzej Bargiel. – Osobiście też doceniam sportowego ducha firmy, nie tylko zaangażowanej w sportowy CSR, ale i sportowe podejście do konkurencji rynkowej. W mojej ocenie GK Murapol pozytywnie wyróżnia się tu pod względem wykorzystania nowoczesnych rozwiązań w budownictwie mieszkaniowym, co bardzo sobie cenię – dodaje.

Pomysł na współpracę z Andrzejem Bargielem, zrodził się wewnątrz GK Murapol, natomiast za opracowanie strategii oraz kreatywnej kampanii z udziałem nowego ambasadora odpowiada Grupa K2.

Źródło: Grupa Murapol

www.murapol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764