logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Natemat wprowadza nowy format smart screening

  PR 17.03.2015, przeczytano 1975 razy

Grupa naTemat wprowadza do swojej oferty reklamowej nowy format smart screening, wykorzystujący efekt parallax 3D. W ramach nowego formatu display reklamowy na stronie głównej i na stronach indeksowych, jest przewijany z inną prędkością niż pozostałe części serwisu, dając użytkownikowi złudzenie głębi i trójwymiarowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-natemat-wprowadza-nowy-format-smart-screening,24249,artykul.html

"Dotychczas testowaliśmy smart screening głównie w różnego rodzaju działaniach autopromocyjnych. Zachęceni efektywnością nowego narzędzia, zdecydowaliśmy się wprowadzić je do oferty reklamowej i zrealizowaliśmy pierwsze akcje komercyjne. Smart screening wykorzystujący efekt parallax 3D osiąga wyższe CTR-y od tradycyjnych form displayowych i jest spójny ze strategią naTemat, w ramach której staramy się wprowadzać do oferty pionierskie natywne rozwiązania reklamowe. Z prowadzonych przez nas testów wynika też, że taki format jest nie tylko nieinwazyjny, ale sprzyja budowie nowoczesnego i profesjonalnego wizerunku marek, zwłaszcza w segmencie premium." - mówi Michał Rutkowski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego naTemat.

Smart screening znajduje się już w ofercie reklamowej naTemat.pl a w najbliższych tygodniach będzie też sukcesywnie implementowany w pozostałych serwisach Grupy naTemat - Mamadu, INNPoland, ASZdzienniku i Władcach sieci. W danym okresie jest sprzedawany na wyłączność.

Źródło: Grupa naTemat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764