Grupa naTemat wprowadza do swojej oferty reklamowej nowy format smart screening, wykorzystujący efekt parallax 3D. W ramach nowego formatu display reklamowy na stronie głównej i na stronach indeksowych, jest przewijany z inną prędkością niż pozostałe części serwisu, dając użytkownikowi złudzenie głębi i trójwymiarowości.
"Dotychczas testowaliśmy smart screening głównie w różnego rodzaju działaniach autopromocyjnych. Zachęceni efektywnością nowego narzędzia, zdecydowaliśmy się wprowadzić je do oferty reklamowej i zrealizowaliśmy pierwsze akcje komercyjne. Smart screening wykorzystujący efekt parallax 3D osiąga wyższe CTR-y od tradycyjnych form displayowych i jest spójny ze strategią naTemat, w ramach której staramy się wprowadzać do oferty pionierskie natywne rozwiązania reklamowe. Z prowadzonych przez nas testów wynika też, że taki format jest nie tylko nieinwazyjny, ale sprzyja budowie nowoczesnego i profesjonalnego wizerunku marek, zwłaszcza w segmencie premium." - mówi Michał Rutkowski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego naTemat.
Smart screening znajduje się już w ofercie reklamowej naTemat.pl a w najbliższych tygodniach będzie też sukcesywnie implementowany w pozostałych serwisach Grupy naTemat - Mamadu, INNPoland, ASZdzienniku i Władcach sieci. W danym okresie jest sprzedawany na wyłączność.
Źródło: Grupa naTemat