logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Netsprint z nowym zarządem i strategią

  PR 14.09.2018, przeczytano 542 razy

Grupa Netsprint wprowadza zmiany w zarządzie. Tworzyć go będą: Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint, Agata Lauko, CEO Netsprint S.A., Sebastian Białousz, CEO LeadR oraz Bernard Czajkowski, CFO. Działalność operacyjną kończy Artur Banach, dotychczasowy CSO Grupy Netsprint.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-netsprint-z-nowym-zarzadem-i-strategia,37903,artykul.html

Artur Banach, pozostanie mniejszościowym udziałowcem i nadal będzie wspierał merytorycznie jej rozwój. – „Chciałbym poświęcić swój czas innym przedsięwzięciom i realizować nowe pomysły. Dziękuję wszystkim, z którymi miałem zaszczyt współpracować i trzymam kciuki za dalszy szybki rozwój grupy” – komentuje Artur Banach.

– „Zaangażowanie i konsekwencja Artura przyczyniła się do zbudowania silnej pozycji Grupy Netsprint na rynku digital marketingu. Dziś rozpoczynamy kolejny etap rozwoju grupy, z nową strategią i produktami” – przekonuje Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.

Polski rynek reklamy online rozwija się bardzo szybko i staje się wiodącym kanałem dotarcia do konsumentów. Dynamika wzrostu w ubiegłym roku wyniosła blisko 10%, a wartość rynku to prawie 4 miliardy złotych. – „Motorem napędowym są bez wątpienia kampanie oparte o pogłębioną analizę danych. Tylko reklamy szyte na miarę i dostosowane do konkretnego użytkownika są efektywne i przynoszą zwrot z inwestycji” – przekonuje Monika Bronowska.

Do zespołu jako nowy dyrektor finansowy dołączył także Bernard Czajkowski. Czajkowski to doświadczony manager ze znajomością rynku wydawniczego, łączący kompetencje finansowe z technologicznymi. Ostatnio pełnił rolę CFO w TVN Digital. – „Wiedza, umiejętności i doświadczenie Bernarda świetnie pasują do Grupy Netsprint” – dodaje Monika Bronowska.

Strategia Grupy Netsprint opiera się o dane – ich zbieranie, analizę oraz agregowanie. Są to kluczowe elementy, nad którymi pracują specjaliści ds. danych, analityki i programowania, a także osoby z doświadczeniem po stronie wydawcy, agencji i reklamodawcy. „Chcemy być dla naszych klientów partnerem, który w kompleksowy sposób odpowie na ich potrzeby i wyzwania. Dokonujemy analizy danych, przygotowujemy strategiczną rekomendację ich wykorzystania w połączeniu z doborem mediów, formatów i treści. Pozwala to na znaczącą poprawę wyników naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Naturalnym środowiskiem monetyzacji wiedzy płynącej z analizy danych jest ekosysytem programmatic dlatego nasza oferta bardzo mocno skupia się na rozwoju naszej oferty w tym obszarze”– komentuje Monika Bronowska.

Dalszemu pogłębieniu ulega integracja własnych usług oraz zewnętrznych narzędzi, tak by oferować partnerom kompleksowe produkty kupowane w modelu programmatic.

Grupa Netsprint to rozbudowany ekosystem stworzony na bazie własnych produktów opartych o zaawansowane algorytmy zbierania i przetwarzania danych, oraz zintegrowany z technologiami zewnętrznych firm takich jak Adform, AppNexus, Google czy MediaMath.

Dzięki tak dalece posuniętej integracji, która obok cenionej na rynku jakości danych jest kluczowym elementem strategii Grupy Netsprint, możliwe jest świadczenie szerokiego wachlarza usług – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających powierzchnię reklamową w internecie. Podstawą działań Grupy Netsprint są doświadczeni specjaliści ciągle szukający nowych wyzwań w pracy z danymi.

Źródło: Netsprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Media społecznościowe: I’m Keen
Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  
Rekordowe zainteresowanie Radiem Nowy Świat w Open FM
Poranny program Wojciecha Manna w Radiu Nowy Świat na platformie Open FM i w usłudze WP Pilot trafił łącznie do prawie 100 tysięcy słuchaczy. Według wstępnych szacunków to najlepszy wynik pojedynczej stacji w historii Open FM. W szczytowym momencie ponad 40% wszystkich korzystających w piątkowy poranek z tej usługi miało włączone Radio Nowy Świat.
12 lipca od godz. 7:00 w serwie Wyborcza.pl rozpocznie się całodobowy dyżur wyborczy, gdzie godzina po godzinie zespół „Gazety Wyborczej” będzie zdawać relację z najważniejszych wydarzeń drugiej tury wyborów prezydenckich. Redakcja przez cały dzień będzie przekazywać informacje o sondażowych, cząstkowych i ostatecznych wynikach wyborów,...
Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764