logo
WIADOMOŚCI

Grupa Netsprint z nowym zarządem i strategią

redakcja  PR 14.09.2018, przeczytano 183 razy

Grupa Netsprint wprowadza zmiany w zarządzie. Tworzyć go będą: Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint, Agata Lauko, CEO Netsprint S.A., Sebastian Białousz, CEO LeadR oraz Bernard Czajkowski, CFO. Działalność operacyjną kończy Artur Banach, dotychczasowy CSO Grupy Netsprint.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-netsprint-z-nowym-zarzadem-i-strategia,37903,artykul.html

Artur Banach, pozostanie mniejszościowym udziałowcem i nadal będzie wspierał merytorycznie jej rozwój. – „Chciałbym poświęcić swój czas innym przedsięwzięciom i realizować nowe pomysły. Dziękuję wszystkim, z którymi miałem zaszczyt współpracować i trzymam kciuki za dalszy szybki rozwój grupy” – komentuje Artur Banach.

– „Zaangażowanie i konsekwencja Artura przyczyniła się do zbudowania silnej pozycji Grupy Netsprint na rynku digital marketingu. Dziś rozpoczynamy kolejny etap rozwoju grupy, z nową strategią i produktami” – przekonuje Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.

Polski rynek reklamy online rozwija się bardzo szybko i staje się wiodącym kanałem dotarcia do konsumentów. Dynamika wzrostu w ubiegłym roku wyniosła blisko 10%, a wartość rynku to prawie 4 miliardy złotych. – „Motorem napędowym są bez wątpienia kampanie oparte o pogłębioną analizę danych. Tylko reklamy szyte na miarę i dostosowane do konkretnego użytkownika są efektywne i przynoszą zwrot z inwestycji” – przekonuje Monika Bronowska.

Do zespołu jako nowy dyrektor finansowy dołączył także Bernard Czajkowski. Czajkowski to doświadczony manager ze znajomością rynku wydawniczego, łączący kompetencje finansowe z technologicznymi. Ostatnio pełnił rolę CFO w TVN Digital. – „Wiedza, umiejętności i doświadczenie Bernarda świetnie pasują do Grupy Netsprint” – dodaje Monika Bronowska.

Strategia Grupy Netsprint opiera się o dane – ich zbieranie, analizę oraz agregowanie. Są to kluczowe elementy, nad którymi pracują specjaliści ds. danych, analityki i programowania, a także osoby z doświadczeniem po stronie wydawcy, agencji i reklamodawcy. „Chcemy być dla naszych klientów partnerem, który w kompleksowy sposób odpowie na ich potrzeby i wyzwania. Dokonujemy analizy danych, przygotowujemy strategiczną rekomendację ich wykorzystania w połączeniu z doborem mediów, formatów i treści. Pozwala to na znaczącą poprawę wyników naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Naturalnym środowiskiem monetyzacji wiedzy płynącej z analizy danych jest ekosysytem programmatic dlatego nasza oferta bardzo mocno skupia się na rozwoju naszej oferty w tym obszarze”– komentuje Monika Bronowska.

Dalszemu pogłębieniu ulega integracja własnych usług oraz zewnętrznych narzędzi, tak by oferować partnerom kompleksowe produkty kupowane w modelu programmatic.

Grupa Netsprint to rozbudowany ekosystem stworzony na bazie własnych produktów opartych o zaawansowane algorytmy zbierania i przetwarzania danych, oraz zintegrowany z technologiami zewnętrznych firm takich jak Adform, AppNexus, Google czy MediaMath.

Dzięki tak dalece posuniętej integracji, która obok cenionej na rynku jakości danych jest kluczowym elementem strategii Grupy Netsprint, możliwe jest świadczenie szerokiego wachlarza usług – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających powierzchnię reklamową w internecie. Podstawą działań Grupy Netsprint są doświadczeni specjaliści ciągle szukający nowych wyzwań w pracy z danymi.

Źródło: Netsprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone