Grupa Netsprint wprowadza zmiany w zarządzie. Tworzyć go będą: Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint, Agata Lauko, CEO Netsprint S.A., Sebastian Białousz, CEO LeadR oraz Bernard Czajkowski, CFO. Działalność operacyjną kończy Artur Banach, dotychczasowy CSO Grupy Netsprint.
Artur Banach, pozostanie mniejszościowym udziałowcem i nadal będzie wspierał merytorycznie jej rozwój. – „Chciałbym poświęcić swój czas innym przedsięwzięciom i realizować nowe pomysły. Dziękuję wszystkim, z którymi miałem zaszczyt współpracować i trzymam kciuki za dalszy szybki rozwój grupy” – komentuje Artur Banach.
– „Zaangażowanie i konsekwencja Artura przyczyniła się do zbudowania silnej pozycji Grupy Netsprint na rynku digital marketingu. Dziś rozpoczynamy kolejny etap rozwoju grupy, z nową strategią i produktami” – przekonuje Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.
Polski rynek reklamy online rozwija się bardzo szybko i staje się wiodącym kanałem dotarcia do konsumentów. Dynamika wzrostu w ubiegłym roku wyniosła blisko 10%, a wartość rynku to prawie 4 miliardy złotych. – „Motorem napędowym są bez wątpienia kampanie oparte o pogłębioną analizę danych. Tylko reklamy szyte na miarę i dostosowane do konkretnego użytkownika są efektywne i przynoszą zwrot z inwestycji” – przekonuje Monika Bronowska.
Do zespołu jako nowy dyrektor finansowy dołączył także Bernard Czajkowski. Czajkowski to doświadczony manager ze znajomością rynku wydawniczego, łączący kompetencje finansowe z technologicznymi. Ostatnio pełnił rolę CFO w TVN Digital. – „Wiedza, umiejętności i doświadczenie Bernarda świetnie pasują do Grupy Netsprint” – dodaje Monika Bronowska.
Strategia Grupy Netsprint opiera się o dane – ich zbieranie, analizę oraz agregowanie. Są to kluczowe elementy, nad którymi pracują specjaliści ds. danych, analityki i programowania, a także osoby z doświadczeniem po stronie wydawcy, agencji i reklamodawcy. „Chcemy być dla naszych klientów partnerem, który w kompleksowy sposób odpowie na ich potrzeby i wyzwania. Dokonujemy analizy danych, przygotowujemy strategiczną rekomendację ich wykorzystania w połączeniu z doborem mediów, formatów i treści. Pozwala to na znaczącą poprawę wyników naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Naturalnym środowiskiem monetyzacji wiedzy płynącej z analizy danych jest ekosysytem programmatic dlatego nasza oferta bardzo mocno skupia się na rozwoju naszej oferty w tym obszarze”– komentuje Monika Bronowska.
Dalszemu pogłębieniu ulega integracja własnych usług oraz zewnętrznych narzędzi, tak by oferować partnerom kompleksowe produkty kupowane w modelu programmatic.
Grupa Netsprint to rozbudowany ekosystem stworzony na bazie własnych produktów opartych o zaawansowane algorytmy zbierania i przetwarzania danych, oraz zintegrowany z technologiami zewnętrznych firm takich jak Adform, AppNexus, Google czy MediaMath.
Dzięki tak dalece posuniętej integracji, która obok cenionej na rynku jakości danych jest kluczowym elementem strategii Grupy Netsprint, możliwe jest świadczenie szerokiego wachlarza usług – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających powierzchnię reklamową w internecie. Podstawą działań Grupy Netsprint są doświadczeni specjaliści ciągle szukający nowych wyzwań w pracy z danymi.
Źródło: Netsprint