logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa OEX pod wspólną marką i z nową strategią

  PR 08.05.2014, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Grupa OEX – jeden z największych podmiotów na rynku usług biznesowych w Polsce – tworzy jedną, wspólną markę dla wszystkich spółek wchodzących w skład holdingu. Pod brandem OEX Business Services zaoferuje klientom kompleksowe wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych oraz szeroko pojętą obsługę back-office.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-oex-pod-wspolna-marka-i-z-nowa-strategia,21584,artykul.html

OEX powstał w 2011 roku w wyniku połączenia grupy kapitałowej ArchiDoc (ArchiDoc i Call One) ze spółkami należącymi do Funduszu Neo Investments (Cursor, Galposter, Voice Contact Center). W marcu 2013 roku do struktur holdingu dołączyła firma Divante, będąca liderem usług z segmentu e-commerce. Obecnie wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy będą funkcjonować pod marką OEX Business Services.

Zmiana logo jest związana nie tylko z chęcią odświeżenia wizerunku holdingu. Bazując na wzorcach światowych oraz opiniach klientów Grupa OEX podjęła decyzję o uproszczeniu struktury oferty, tworząc siedem linii biznesowych: E-biznes, logistyka specjalizowana, identyfikacja wizualna, obsługa procesów zakupowych, wsparcie sprzedaży, back-office i zarządzanie dokumentami oraz contact center.

Powyższe zmiany są efektem naszych dotychczasowych doświadczeń, obserwacji rynku i analizy opinii klientów. W ciągu trzech lat udało nam się zbudować silną i rozpoznawalną w branży markę. Teraz robimy kolejny krok w kierunku rozwoju naszej organizacji – powiedział Konrad Rochalski, w zarządzie OEX odpowiedzialny za obszar back-office.

Jednocześnie Grupa OEX zamierza koncentrować się na dalszym rozwijaniu portfolio usług. W najbliższym czasie spółka sfinalizuje m.in. jedną z planowanych na rok 2014 akwizycji. 

Kluczowa dla nas jest dalsza rozbudowa portfolio usług, tak byśmy w jak najszerszym stopniu mogli wspierać potrzeby biznesu naszych klientów. Szczególny nacisk chcemy kłaść na przejrzystą komunikację korzyści wynikających z kompleksowości naszej oferty – mówi Artur Wojtaszek, w zarządzie OEX odpowiedzialny za obszar sales&marketing.

W lutym 2014 roku OEX uruchomił w Warszawie centralną siedzibę holdingu, będącą jednocześnie centrum operacyjnym. Łącznie Grupa dysponuje kilkudziesięcioma lokalizacjami na terenie całej Polski, m.in. w Chorzowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i Bydgoszczy. W skali roku realizuje na rzecz klientów ponad półtora tysiąca projektów. OEX jest również jednym z największych pracodawców spośród spółek działających w obszarze nowoczesnych usług biznesowych – rocznie zatrudnia blisko 10 000 osób.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764