logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Oex uruchamia własny marketplace B2B

  PR 28.02.2019, przeczytano 679 razy

Grupa OEX, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w dostarczaniu usług i technologii w obszarze wsparcia sprzedaży, stworzyła nowe rozwiązanie dla klientów, których celem jest rozwój w eCommerce. Uruchomiona z końcem lutego platforma OEX24.com to rozwiązanie typu one-stop shop, które nie tylko w prosty sposób pozwoli zaistnieć online, ale także daje możliwość zrealizowania w jednym miejscu wszelkich operacji związanych z handlem na rynku krajowym oraz międzynarodowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-oex-uruchamia-wlasny-marketplace-b2b,381434,artykul.html

OEX24.com to przyjazny użytkownikom marketplace, zaprojektowany z myślą o digitalizacji handlu B2B. Na platformie użytkownik będzie mógł dokonać zakupu produktów z wielu kategorii oraz skorzystać z gamy usług niezbędnych do zrealizowania sprzedaży, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

- OEX24.com powstał w oparciu o nasze doświadczenie i wieloletnią współpracę z klientami w obszarze sprzedaży. Ten projekt łączy kompetencje wielu ekspertów z Grupy OEX. Uważamy, że eCommerce oraz rozwiązania, które digitalizują sprzedaż to przyszłość handlu. Technologia zastosowana w tym rozwiązaniu została zaprojektowana w naszej spółce Divante, natomiast do zarządzania i rozwoju platformy powołaliśmy dedykowaną spółkę OEX24 sp. z o. o. Wszelkie operacje związane z obsługą klientów B2B, także w operacjach cross-border, to działania, które realizujemy już od wielu lat w naszym centrum logistycznym w Łubnej koło Warszawy – powiedział Jerzy Motz, prezes OEX SA.

Rejestracja i publikacja oferty na platformie jest obecnie bezpłatna. Kontrahenci, którzy zgłosili zamiar dokonania transakcji są weryfikowani przez OEX24.com przy współpracy z wywiadowniami gospodarczymi. Opłata pobierana jest jedynie w przypadku wystąpienia transakcji. Użytkownicy platformy mają do wyboru dwa języki: polski i angielski, ale w przyszłości oferta będzie dostępna także w języku chińskim i arabskim.

- OEX24.com nie jest dedykowany konkretnej branży. W fazie testowej dołączyło do nas wiele rozpoznawalnych marek, między innymi z branży kosmetycznej, gospodarstwa domowego czy zdrowej żywności. Zarejestrowaliśmy już transakcje na rynku europejskim, a także między Europą i Azją – powiedział Artur Wojtaszek, członek zarządu OEX SA i prezes zarządu OEX24.com.

Wyróżniające się funkcjonalności platformy, obok dostępu do usług magazynowania, transportu i obsługi logistycznej, to między innymi intuicyjna nawigacja, strefa marek dla producentów posiadających szeroką gamę produktową czy możliwość stworzenia dedykowanych narzędzi do obsługi własnych klientów dla dużych podmiotów lub grup zakupowych. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem - wspólnie z instytucjami finansowymi - atrakcyjnej oferty kredytowania zakupów online dla biznesu. Klienci mogą na platformie uruchomić własny sklep lub skorzystać z opcji przekierowania użytkowników do już istniejącego e-sklepu. Ze względu na specyfikę współpracy na rynku B2B, gdzie często każdy kontrakt negocjowany jest indywidualnie, OEX24.com daje możliwość elastycznego dopasowania oferty do potrzeb klienta.

- Marketplace OEX24.com to propozycja dla wszystkich, którzy chcą rosnąć w eCommerce wykorzystując również potencjał cross-border. Kupujący są na całym świecie, natomiast wyzwanie stanowi dotarcie do nich we właściwy sposób. To właśnie najważniejszy benefit dla użytkowników nowej platformy B2B. Poza technologią ogromną wagę przykładamy do sfery operacyjnej sprzedaży, na którą składa się między innymi logistyka, niezbędne certyfikaty czy obsługa celna. Procesy te dla wielu eksporterów wciąż stanowią barierę - powiedział Artur Wojtaszek.

Spółka aktywnie buduje relacje zagraniczne i pozyskuje lokalnych partnerów, co ułatwia realizację procesów związanych ze sprzedażą i promocją na rynkach zagranicznych. Zespół OEX24 uczestniczy w inicjatywach organizowanych między innymi przez instytucje rządowe skupione na łączeniu biznesów pomiędzy krajami, a także wiodących konferencjach i wydarzeniach branżowych w kraju i za granicą.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764