logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa OEX zrealizowała projekt oznakowania placówek Centrum Finansów Aviva

  PR 18.10.2014, przeczytano 1679 razy
ilustracjastrzałka

Grupa OEX zrealizowała projekt obejmujący oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne 10 nowych placówek ubezpieczyciela, działających w ramach nowej sieci Centrum Finansów Aviva.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-oex-zrealizowala-projekt-oznakowania-placowek-centrum-finansow-aviva,22950,artykul.html

W ramach współpracy z Avivą Grupa OEX odpowiadała za produkcję i montaż elementów identyfikacji wizualnej ubezpieczyciela: logotypów, kasetonów elewacyjnych, stanowisk obsługi klienta, ścian wizerunkowych, przepierzeń oraz detali architektonicznych. W gestii dostawcy usługi znalazły się również rekomendacje technologiczne dotyczące poszczególnych materiałów oraz pozyskanie pozwoleń urzędowych.

Decydująca dla wyboru dostawcy okazała się bardzo wysoka jakość wyprodukowanych elementów oraz dobra współpraca podczas projektu pilotażowego. Usługodawca wykazał się dużą elastycznością i terminowością – mówi Adrian Jarosz, wiceprezes Avivy, kierujący Centrum Finansów Aviva.

Wystrój placówek sieci Centrum Finansów Aviva charakteryzuje się nowoczesnym designem i oryginalną kolorystyką, zgodną z systemem identyfikacji wizualnej klienta. Projekt oznakowania pierwszych dziesięciu lokalizacji nowej sieci należącej do ubezpieczyciela został zrealizowany w ciągu kilku miesięcy.

Projekt dla Centrum Finansów Avivy jest dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem. Oznakowanie pierwszych dwóch placówek wykonaliśmy zaledwie w 2 tygodnie. Aby zachować jak najwyższą jakość kolorystyki, musieliśmy wykorzystać bardzo nietypową technologię łączenia elementów – powiedział Jacek Oleński, new business director z działu corporate identity Grupy OEX.

Dział corporate identity Grupy OEX zrealizował projekty rebrandingowe dla największych polskich i europejskich firm, m.in. PKO BP, sieci stacji paliw Orlen czy placówek BZ WBK. W ciągu roku spółka zmienia identyfikację wizualną w kilku tysiącach lokalizacji klientów. Dzięki własnemu centrum produkcyjnemu oferuje kompleksową obsługę procesów rebrandingowych – od  projektowania i produkcji, po montaż i serwis elementów oznakowania.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

Dodatkowe informacje:

Centrum Finansów Aviva to nowa sieć placówek utworzonych przez Avivę – jedną z najbardziej znanych w Polsce grup oferujących ubezpieczenia oraz produkty inwestycyjne i emerytalne. W pierwszym etapie powstało 10 placówek w dużych miastach – po dwie w Warszawie i Wrocławiu, oraz w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Ich oferta obejmuje wyselekcjonowane produkty bankowe (kredyty hipoteczne i firmowe oraz pożyczki gotówkowe), a także ubezpieczenia, produkty inwestycyjne i emerytalne Avivy (w tym IKZE i IKE z korzyściami podatkowymi).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764