logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa OEX zrealizowała projekt oznakowania placówek Centrum Finansów Aviva

  PR 18.10.2014, przeczytano 1728 razy
ilustracjastrzałka

Grupa OEX zrealizowała projekt obejmujący oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne 10 nowych placówek ubezpieczyciela, działających w ramach nowej sieci Centrum Finansów Aviva.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-oex-zrealizowala-projekt-oznakowania-placowek-centrum-finansow-aviva,22950,artykul.html

W ramach współpracy z Avivą Grupa OEX odpowiadała za produkcję i montaż elementów identyfikacji wizualnej ubezpieczyciela: logotypów, kasetonów elewacyjnych, stanowisk obsługi klienta, ścian wizerunkowych, przepierzeń oraz detali architektonicznych. W gestii dostawcy usługi znalazły się również rekomendacje technologiczne dotyczące poszczególnych materiałów oraz pozyskanie pozwoleń urzędowych.

Decydująca dla wyboru dostawcy okazała się bardzo wysoka jakość wyprodukowanych elementów oraz dobra współpraca podczas projektu pilotażowego. Usługodawca wykazał się dużą elastycznością i terminowością – mówi Adrian Jarosz, wiceprezes Avivy, kierujący Centrum Finansów Aviva.

Wystrój placówek sieci Centrum Finansów Aviva charakteryzuje się nowoczesnym designem i oryginalną kolorystyką, zgodną z systemem identyfikacji wizualnej klienta. Projekt oznakowania pierwszych dziesięciu lokalizacji nowej sieci należącej do ubezpieczyciela został zrealizowany w ciągu kilku miesięcy.

Projekt dla Centrum Finansów Avivy jest dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem. Oznakowanie pierwszych dwóch placówek wykonaliśmy zaledwie w 2 tygodnie. Aby zachować jak najwyższą jakość kolorystyki, musieliśmy wykorzystać bardzo nietypową technologię łączenia elementów – powiedział Jacek Oleński, new business director z działu corporate identity Grupy OEX.

Dział corporate identity Grupy OEX zrealizował projekty rebrandingowe dla największych polskich i europejskich firm, m.in. PKO BP, sieci stacji paliw Orlen czy placówek BZ WBK. W ciągu roku spółka zmienia identyfikację wizualną w kilku tysiącach lokalizacji klientów. Dzięki własnemu centrum produkcyjnemu oferuje kompleksową obsługę procesów rebrandingowych – od  projektowania i produkcji, po montaż i serwis elementów oznakowania.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

Dodatkowe informacje:

Centrum Finansów Aviva to nowa sieć placówek utworzonych przez Avivę – jedną z najbardziej znanych w Polsce grup oferujących ubezpieczenia oraz produkty inwestycyjne i emerytalne. W pierwszym etapie powstało 10 placówek w dużych miastach – po dwie w Warszawie i Wrocławiu, oraz w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Ich oferta obejmuje wyselekcjonowane produkty bankowe (kredyty hipoteczne i firmowe oraz pożyczki gotówkowe), a także ubezpieczenia, produkty inwestycyjne i emerytalne Avivy (w tym IKZE i IKE z korzyściami podatkowymi).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764