logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Oknoplast z Partner of Promotion

  PR 17.10.2013, przeczytano 800 razy

Partner of Promotion poszerza współpracę z OKNOPLAST. Spółka powierzyła agencji działania media relations dla dwóch kolejnych marek: WnD i Aluhaus. Tym samym, Partner of Promotion zadba o wizerunek całej utworzonej właśnie Grupy OKNOPLAST.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-oknoplast-z-partner-of-promotion,19963,artykul.html

Partner of Promotion współpracuje z OKNOPLAST nieprzerwanie od 2008 roku. Agencja odpowiada za kompleksowe biuro prasowe firmy w zakresie komunikacji korporacyjneji produktowej oraz bieżące doradztwo. W związku z dynamicznym rozwojem OKNOPLAST w 2013 roku utworzył Grupę, w skład której wchodzą spółki WnD i Aluhaus. Działaniami PR dla dwóch nowych marek zajmie się Partner of Promotion.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

Dodatkowe informacje:

OKNOPLAST należy do czołówki producentów stolarki PVC w Europie. Stworzenie Grupy z nowymi markami pozwoli na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. W ten sposób OKNOPLAST zwiększy swój udział w rynku zarówno w Polsce, jak i za granicą. Firma WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu „ekonomicznego plus”. Trzon produkcji Aluhaus natomiast stanowią aluminiowe drzwi zewnętrzne, okna i ogrody zimowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764