Spółki Grupy On Board tj. On Board PR Ecco Network oraz agencja social mediowa Think Kong rozpoczynają działania dla SMS Audio. Marki słuchawek, której właścicielem jest Curtis Jackson „50 Cent”, jeden z najbardziej znanych producentów muzycznych i raperów, wielokrotny zdobywca nagród Grammy, Billboard oraz American Music Awards w kategorii hip-hop. Wyłącznym dystrybutorem SMS Audio na rynku polskim jest spółka FG Poland S.A.
Grupa On Board odpowiedzialna jest za opracowanie strategii zintegrowanej komunikacji PR i social media dla marki, której launch na polskim rynku planowany jest na marzec 2014r.
SMS Audio to przewodowe i bezprzewodowe słuchawki dla profesjonalistów oraz pasjonatów muzyki, które cechują się wysoką jakością odtwarzanego dźwięku osiągniętą głównie dzięki technologii redukcji hałasu z otoczenia oraz wyjątkowym designem.
Współpraca z SMS Audio jest kolejnym projektem z obszaru brand PR, za który odpowiedzialny jest zespół Aleksandry Lau z On Board Brand Strategies & Comms kierowanego przez Tomasza Lisa. Za koordynację działań z ramienia Think Kong odpowiadają Agnieszka Jałowiec oraz Michał Traczyk. Klienta pozyskano w drodze przetargu.
Źródło: Grupa On Board