logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa On Board dla marki rapera 50 Centa

  PR 31.01.2014, przeczytano 640 razy

Spółki Grupy On Board tj. On Board PR Ecco Network oraz agencja social mediowa Think Kong rozpoczynają działania dla SMS Audio. Marki słuchawek, której właścicielem jest Curtis Jackson „50 Cent”, jeden z najbardziej znanych producentów muzycznych i raperów, wielokrotny zdobywca nagród Grammy, Billboard oraz American Music Awards w kategorii hip-hop. Wyłącznym dystrybutorem SMS Audio na rynku polskim jest spółka FG Poland S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-on-board-dla-marki-rapera-50-centa,20763,artykul.html

Grupa On Board odpowiedzialna jest za opracowanie strategii zintegrowanej komunikacji PR i social media dla marki, której launch na polskim rynku planowany jest na marzec 2014r.

SMS Audio to przewodowe i bezprzewodowe słuchawki dla profesjonalistów oraz pasjonatów muzyki, które cechują się wysoką jakością odtwarzanego dźwięku osiągniętą głównie dzięki technologii redukcji hałasu z otoczenia oraz wyjątkowym designem.

Współpraca z SMS Audio jest kolejnym projektem z obszaru brand PR, za który odpowiedzialny jest zespół Aleksandry Lau z On Board Brand Strategies & Comms kierowanego przez Tomasza Lisa.  Za koordynację działań z ramienia Think Kong odpowiadają Agnieszka Jałowiec oraz Michał Traczyk. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Źródło: Grupa On Board

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764