logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa On Board Think Kong dla Celon Pharma S.A.

  PR 19.12.2016, przeczytano 361 razy

Celon Pharma S.A. – spółka farmaceutyczna odpowiedzialna za największe tegoroczne IPO na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, zleca obsługę relacji inwestorskich Agencji On Board Ecco Network, należącej do Grupy On Board Think Kong.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-on-board-think-kong-dla-celon-pharma-s.a.,30881,artykul.html

Od listopada 2016 r. Grupa On Board Think Kong, odpowiadająca dotychczas za bieżącą komunikację korporacyjną Celon Pharma S.A. w Polsce i za granicą, doradza spółce w zakresie relacji inwestorskich. Do zadań agencji należy przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji spółki z rynkiem kapitałowym oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w jej zakresie. Projektowi liderują: Małgorzata Siewierska, Manager oraz Piotr Sitarek, Senior Consultant.

Cieszymy się, że poszerzamy współpracę z kolejnym klientem w obszarze investor relations zwłaszcza, że spółka Celon Pharma S.A. jest tą, której udało się przeprowadzić największą publiczną ofertę swoich akcji w tym roku na polskiej giełdzie. Taki sukces zobowiązuje nas do wyznaczania nowych standardów w komunikacji z inwestorami. Planujemy wdrożenie systematycznego planu komunikacji z rynkiem kapitałowym uzupełnionego o innowacyjne narzędzia, które umożliwią nam sprawny i efektywny przepływ informacji między spółką a uczestnikami rynku kapitałowego – podsumowuje Małgorzata Siewierska, Manager Biotechnology & Medical Market Grupy On Board Think Kong.

Grupa On Board Think Kong prowadzi komunikację korporacyjną Celon Pharma S.A. od 2013 r. W 2016 roku zrealizowała działania komunikacyjne procesu IPO spółki. 

Źródło: Grupa On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764