logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa On Board Think Kong partnerem książki „Duże sprawy w małych głowach”

  PR 15.02.2018, przeczytano 396 razy

Grupa On Board Think Kong została partnerem najnowszego wydania książki „Duże sprawy w małych głowach”, która ukazała się pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka, Marka Michalaka. To pierwsza taka książka w Polsce – napisana dla dzieci i dorosłych, zawierająca historie opowiedziane z perspektywy maluchów z niepełnosprawnościami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-on-board-think-kong-partnerem-ksiazki-_duze-sprawy-w-malych-glowach_,35469,artykul.html

Publikacja „Duże sprawy w małych głowach” Agnieszki Kossowskiej ma na celu przybliżenie zarówno dzieciom, jak i dorosłym problemów z jakimi na co dzień zmagają się osoby z niepełnosprawnościami. Narratorami książki są dzieci, które opowiadają o swoich przeżyciach, trudnościach, uczuciach i doświadczeniach. Dzięki temu czytelnik może wejść w ich świat, lepiej go poznać i zrozumieć.

Książka obala stereotypy na temat niepełnosprawności, uczy tolerancji i zachęca do tego, by się jej nie bać, zrozumieć postrzeganie rzeczywistości przez osoby z niepełnosprawnościami i dostrzec, że nie składają się one tylko ze swojej odmienności, choroby.

Niektóre rozdziały wzbogacone zostały o zabawy edukacyjne dla dzieci i dorosłych. Dodatkowo w książce znajdują się ilustracje podstawowych znaków z języka migowego, elementy komunikacji alternatywnej oraz wkładka z alfabetem Braille’a.

W związku z niesłabnącym zainteresowaniem, książka została wydana już po raz trzeci, tym razem nakładem wydawnictwa Linia, seria Biała Plama, która publikuje o nieznanych lub mniej znanych fragmentach otaczającego nas świata. Dostępna będzie w księgarniach na terenie całej Polski od 19 lutego br.

Źródło: Grupa On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764