logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa On Board Think Kong powiększa grono konsultantów

  PR 14.07.2017, przeczytano 599 razy

Do zespołów Grupy On Board Think Kong dołączyła Maria Uszyńska i Wojciech Chorąży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-on-board-think-kong-powieksza-grono-konsultantow,33126,artykul.html

Na początku czerwca do zespołu Corporate Communication On Board PR dołączyła Maria Uszyńska, obejmując stanowisko Junior Consultanta. Odpowiada za realizację działań PR m.in. dla L’Oréal Polska. Wcześniej zajmowała się PR-em konsumenckim współpracując m.in. z Electrolux, Durex i Virgin Mobile.

Wojciech Chorąży dołączył do zespołu agencji social media Think Kong w kwietniu br., obejmując stanowisko Social Media Consultanta. Do obowiązków Chorążego należy komunikowanie marek klientów Grupy w social mediach. Wcześniej współpracował m.in. z Grupą ZPR oraz TVN Turbo.

Źródło: Grupa On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764