logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa On Board Think Kong wzmacnia zespół SEO i Content Marketingu

  PR 04.08.2016, przeczytano 704 razy

Do zespołu agencji Think Kong dołącza Andrzej Zasowski. Na stanowisku SEO & Content Marketing Team Managera będzie odpowiedzialny za rozwój oferty SEO w Grupie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-on-board-think-kong-wzmacnia-zespol-seo-i-content-marketingu,29500,artykul.html

Wzmocnienie zespołu SEO to naturalny kierunek. Lepiej będziemy mogli uzupełnić działania content marketingowe, social media czy PR. Dlatego cieszę się, że kolejny doświadczony konsultant dołączył do naszego zespołu – komentuje CEO Grupy On Board Think Kong, Norbert Ofmański.

Do obowiązków Andrzeja, poza rozwojem oferty i zespołu SEO, będzie należało koordynowanie projektów dla dotychczasowych klientów Grupy. Andrzej będzie odpowiedzialny również za analitykę webową i strategie automatyzacji marketingu.

Andrzej Zasowski jest absolwentem Politechniki Łódzkiej i posiada 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu SEO, analityki webowej oraz automatyzacji marketingu. Realizował kampanie widoczności w wyszukiwarkach dla takich marek jak: KIA, Toyota, AccorHotels, AXA Direct, Bank Pocztowy, Idea Bank, Raiffeisen Leasing, Frosta, Le Groupe Lactalis, Dr. August Wolff, FFiL Śnieżka SA, Fundacja DKMS.

Wcześniej związany m.in. z Havas Media, LeadBullet SA oraz ATOM Agency.

Źródło: On Board Think Kong

onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764