logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Onet-RASP współpracuje z Eleven Sports Network

  PR 20.11.2015, przeczytano 857 razy

Na mocy zawartego porozumienia Grupa Onet-RASP nabyła prawa do  pokazywania bramek i fragmentów spotkań z rozgrywek piłkarskich dostępnych w ofercie Eleven Sports Network, w tym m.in. ligi hiszpańskiej, francuskiej, włoskiej, belgijskiej, szkockiej i angielskiego FA Cup. Pierwsze bramki i skróty z meczów będzie  można zobaczyć już w ten weekend.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-onet-rasp-wspolpracuje-z-eleven-sports-network,26614,artykul.html

Wcześniej, w sierpniu 2015, Grupa Onet.pl podpisała z Bundesligą umowę o współpracy, dzięki której użytkownicy serwisów sportowych Grupy Onet-RASP otrzymali darmowy dostęp do ekskluzywnych materiałów związanych z tymi rozgrywkami. Podobna umowa została zawarta w lipcu 2015 z Ekstraklasą. Dzięki umowie z Eleven Sports Network, oferta serwisów sportowych Grupy Onet-RASP poszerza się o rozgrywki największych europejskich lig piłkarskich. Pierwsze bramki i skróty z meczów użytkownicy zobaczą juz w ten weekend, w tym z hiszpańskiego  Grand Derbi  między Realem Madryt i FC Barcelona oraz hitu włoskiej kolejki, meczu Juventus Turyn - AC Milan.

Naszym celem jest dostarczenie użytkownikom najlepszej jakości kontentu sportowego i treści dziennikarskich na rynku.“ – mówi Łukasz Łazarewicz, dyrektor zarządzający segmentu Sport w Grupie Onet-RASP. „Dzięki umowie z Eleven Sports Network poszerzymy naszą ofertę o rozgrywki kolejnych lig europejskich, co będzie znakomitym uzupełnieniem dla oferowanych już materiałów z Ekstraklasy i Bundesligi. Wierzymy, że spotka się to z aprobatą kibiców i grona prawie 7 mln użytkowników naszych serwisów sportowych.“ – dodaje Łazarewicz. 

Źródło: Grupa Onet-RASP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764