logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

  PR 12.12.2019, przeczytano 680 razy
ilustracjastrzałka
Krzysztof Szultka - Dyrektor Marketingu Grupy POLOmarket

Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-z-nagroda-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku-2019,385064,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2019 jest prestiżowym wydarzeniem, organizowanym od 9 lat przez Mediarun, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów w Polsce.

Nagroda Dyrektor Marketingu Roku 2019 w kategorii handel i usługi to kolejne w tym roku wyróżnienie dla działań marketingowych sieci. W maju br. POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn wspierający wizerunek sieci POLOmarket, zdobył złotą statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content Marketing za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta. POLOmarket jest także dwukrotnym laureatem Godła Promocyjnego Teraz Polska (2018 i 2019).

- W naszych działaniach marketingowych najważniejszy jest klient i jego lojalność. Budujemy ją wielonarzędziowo w oparciu o wyniki pomiaru Customer Experience – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket. – Doświadczenie klienta nie tylko mierzymy, ale operacyjnie nim zarządzamy, tak, by cała organizacja była zorientowana centrycznie na Kliencie. Cieszymy się, że takie nastawienie zyskało uznanie kolejnej kapituły.

Grupa POLOmarket prowadzi cyfrową transformację swojej komunikacji. W sierpniu sieć uruchomiła nową, bardzo rozbudowaną aplikację mobilną, która jest integratorem większości narzędzi lojalizujących oraz kontentowych. Ponadto swoją ofertę promocyjną POLOmarket komunikuje, wykorzystując między innymi mobile push, sms-y, a  gazetkę tradycyjną stopniowo zastępuje wersją online. W swoich działaniach POLOmarket nie boi się testować nowych rozwiązań, jak łączenie kodów rabatowych z geotrappingiem, i jednocześnie skutecznie wykorzystywać takie narzędzia jak custom publishing i  product placement. Dzięki temu ostatniemu narzędziu sklepy POLOmarket i produkty marek własnych można było do tej pory oglądać już między innymi w programach TV współprodukowanych przez sieć takich jak „Zakupy pod kontrolą” oraz „Teściowe i synowe”.

Krzysztof Szultka zajmuje stanowisko dyrektora marketingu Grupy POLOmarket już od blisko 5 lat. Wcześniej funkcję tę pełnił w sieci sklepów Komfort oraz w Grupie NEONET S.A.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat
Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.
Grand Video Awards 2020 – ruszają zgłoszenia
W szóstej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, jury wybierze laureatów w jedenastu kategoriach, w tym w nowej: Wideoklip. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów.
30/30 - najlepsza polska okładka 2019 ujawniona
13 lipca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej poznaliśmy laureatów VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową. Łączna pula nagród wynosiła 12 000 złotych. Zwycięzcą nagrody głównej oraz tytułu najlepszej okładki 2019 roku została praca autorstwa Tomasza Dubiela do albumu ,,Dwunasty dom” duetu Enchanted Hunters. W uzasadnieniu wyboru Jury czytamy:...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764