logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

  PR 12.12.2019, przeczytano 389 razy
ilustracjastrzałka
Krzysztof Szultka - Dyrektor Marketingu Grupy POLOmarket

Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-z-nagroda-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku-2019,385064,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2019 jest prestiżowym wydarzeniem, organizowanym od 9 lat przez Mediarun, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów w Polsce.

Nagroda Dyrektor Marketingu Roku 2019 w kategorii handel i usługi to kolejne w tym roku wyróżnienie dla działań marketingowych sieci. W maju br. POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn wspierający wizerunek sieci POLOmarket, zdobył złotą statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content Marketing za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta. POLOmarket jest także dwukrotnym laureatem Godła Promocyjnego Teraz Polska (2018 i 2019).

- W naszych działaniach marketingowych najważniejszy jest klient i jego lojalność. Budujemy ją wielonarzędziowo w oparciu o wyniki pomiaru Customer Experience – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket. – Doświadczenie klienta nie tylko mierzymy, ale operacyjnie nim zarządzamy, tak, by cała organizacja była zorientowana centrycznie na Kliencie. Cieszymy się, że takie nastawienie zyskało uznanie kolejnej kapituły.

Grupa POLOmarket prowadzi cyfrową transformację swojej komunikacji. W sierpniu sieć uruchomiła nową, bardzo rozbudowaną aplikację mobilną, która jest integratorem większości narzędzi lojalizujących oraz kontentowych. Ponadto swoją ofertę promocyjną POLOmarket komunikuje, wykorzystując między innymi mobile push, sms-y, a  gazetkę tradycyjną stopniowo zastępuje wersją online. W swoich działaniach POLOmarket nie boi się testować nowych rozwiązań, jak łączenie kodów rabatowych z geotrappingiem, i jednocześnie skutecznie wykorzystywać takie narzędzia jak custom publishing i  product placement. Dzięki temu ostatniemu narzędziu sklepy POLOmarket i produkty marek własnych można było do tej pory oglądać już między innymi w programach TV współprodukowanych przez sieć takich jak „Zakupy pod kontrolą” oraz „Teściowe i synowe”.

Krzysztof Szultka zajmuje stanowisko dyrektora marketingu Grupy POLOmarket już od blisko 5 lat. Wcześniej funkcję tę pełnił w sieci sklepów Komfort oraz w Grupie NEONET S.A.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Emanacje 2020: konkurs na plakat. Do wygrania zlecenie na projekty
Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach zaprasza do udziału w konkursie na projekt graficzny plakatu 8. Miedzynarodowego Festiwalu Muzyki EMANACJE 2020
VI edycja Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019
Do 19 stycznia 2020 roku trwa nabór do Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019 roku, którego pomysłodawcą był wybitny polski grafik Rosław Szaybo. Wyboru prac na wystawę oraz zwycięzców dokona Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych i branży muzycznej. Wśród członków Jury znajdzie się między innymi ubiegłoroczny zwycięzca, jeden z najbardziej...
16 miast walczy o tytuł najładniej oświetlonego miasta w Polsce
Bydgoszcz, Radom, Zamość, a może Rzeszów? Kto wygra 11. edycję plebiscytu miast „Świeć się z Energą” na najpiękniejsze świąteczne iluminacje? Finałowe głosowanie trwa od 7 do 15 stycznia. Zwycięskie miasto otrzyma tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz dodatkowe nagrody od Grupy Energa.
Konkurs na plakat z agentem 007
W związku z 25. odsłoną przygód Jamesa Bonda EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios Inc., Universal Pictures International oraz United Artists Releasing zapraszaja twórców do pozostawienia po sobie śladu w historii serii z Jamesem Bondem.
Konkurs na logo reaktora Maria
Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria. Przedmiotem Konkursu jest opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria – znaku identyfikacji obiektu, który będzie przeznaczony do popularyzacji oraz reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764