logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Polsat Plus gra z polską siatkówką przez kolejne siedem lat

  PR 24.09.2021, przeczytano 296 razy

Plus będzie Sponsorem Tytularnym PlusLigi mężczyzn i Sponsorem Strategicznym Tauron Ligi kobiet do 2028 r. Telewizja Polsat zapewniła sobie prawa do transmisji obu lig do 2028 r. Od nowego sezonu PlusLiga z nowym logo Plusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-polsat-plus-gra-z-polska-siatkowka-przez-kolejne-siedem-lat,393126,artykul.html

Plus i Polsat jeszcze co najmniej przez kolejnych 7 lat będą wspierały polską siatkówkę. Plus będzie Sponsorem Tytularnym ligi mężczyzn – PlusLigi oraz Strategicznym Tauron Ligi kobiet. Telewizja Polsat nabyła dla swoich widzów prawa do pokazywania obydwu lig do 2028 roku. Nowe logo Plusa znajdzie się w nowej identyfikacji wizualnej PlusLigi – m.in. na strojach drużyn, w halach oraz w logo samej PlusLigi.

- Plus, Polsat i siatkówka są nierozłączne. Jako Plus wspieramy siatkówkę od ponad 23 lat, a Polsat od kilkunastu lat jest głównym nadawcą telewizyjnym, który zapewnia Polakom możliwość jej oglądania. I Plus i Polsat pomogły w stworzeniu z siatkówki królowej sukcesów polskich gier zespołowych na skalę światową. Jesteśmy dumni, że będziemy partnerami Polskiej Ligi Siatkówki co najmniej do 2028 roku – powiedział Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii, Cyfrowego Polsatu SA, dostawcy usług Polsat Box i Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, Grupa Polsat Plus.

- W zawodowym sporcie liczą się długie projekty, stałość w biznesowych uczuciach i śmiałe wizje, które można realizować tylko przy udziale partnerów chcących dostrzec potencjał drzemiący w danym sporcie – cieszy się Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – Mieliśmy to szczęście, że trafiliśmy na taki skarb, jakim są nasi wieloletni partnerzy: Plus i Polsat.

Siatkówka, którą wspierają Plus i Polsat, odnosi największe sukcesy w Polsce i na świecie wśród gier zespołowych. Zaangażowanie Plusa to wsparcie zarówno Reprezentacji Narodowych, jak i obu najwyższych krajowych lig siatkarskich. Plus jest z siatkówką od samego początku powstania lig zawodowych, od wielu lat jest Sponsorem Tytularnym ligi mężczyzn, od samego początku jest też Sponsorem Strategicznym najwyższej ligi kobiet.

- Wielkim sukcesem naszej współpracy – zarówno Plusa, jak i Polsatu - z Polską Ligą Siatkówki jest zbudowanie super pozytywnego wizerunku siatkówki i stworzenie z niej sportu oglądanego przez całe rodziny, sportu bezpiecznego, kojarzącego się z wieloma sukcesami oraz świetną zabawą i rozrywką – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Członek Zarządu Telewizji Polsat, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Polsat Plus.

Polsat jest głównym i najważniejszym nadawcą telewizyjnym, pokazującym najlepszą siatkówkę na poziomie ligowym, pucharowym i reprezentacyjnym.

- Nasz wspólny czas – Polsatu, Plusa i siatkówki to najlepsze lata w jej historii – podwójne mistrzostwo świata drużyny męskiej, medale mistrzostw Europy mężczyzn i kobiet, fantastyczne wyniki pucharowe drużyn klubowych. W polskiej lidze grają najlepsi na świecie siatkarze i siatkarki i to do Polski chcą wszyscy przyjeżdżać, żeby tu grać, bo tu siatkówka – również dzięki nam – ma swoje szczególne miejsce. Byliśmy, jesteśmy i będziemy nadal towarzyszyć milionom polskich kibiców we wspieraniu polskiej siatkówki – mówi Marian Kmita, Dyrektor ds. Sportu Telewizji Polsat, Grupa Polsat Plus.

Plus jest Sponsorem Tytularnym ligi aktualnych Mistrzów Świata nieprzerwanie od sezonu 2008/2009, a od nowego sezonu rozgrywki te otrzymają nowy znak graficzny, w którym pojawiło się nowe logo Plusa.

Nowe logotypy PlusLigi będą obowiązywały od początku nowego sezonu, który rozpocznie się w październiku.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego...
Najbardziej zasięgowa akcja społeczna w historii Gazeta.pl
Redakcja Gazeta.pl jest mocno zaangażowana w walkę z kryzysem klimatycznym, czego jednym z przejawów była jej niedawna akcja „Alarm dla klimatu”. W odpowiedzi na apel portalu oraz Koalicji Klimatycznej 29 października br. w sześciu polskich miastach uruchomiono miejskie systemy alarmowe, aby w symboliczny sposób podkreślić wagę szczytu klimatycznego COP26....
Super Express świętuje jubileusz 30-lecia
Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764