logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Polsat Plus patronem medialnym Mastercard OFF CAMERA 2025

  PR 27.04.2025, przeczytano 392 razy
ilustracja

To już trzeci raz, gdy Grupa Polsat Plus występuje w roli patrona medialnego Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA. Między 25 kwietnia a 4 maja Kraków ponownie stanie się filmową stolicą Europy, a Grupa Polsat Plus znajdzie się w samym sercu tego wydarzenia. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-polsat-plus-patronem-medialnym-mastercard-off-camera-2025,408566,artykul.html

Telewizja Polsat będzie wyłącznym partnerem telewizyjnym festiwalu, a Interia obejmie patronat jako jedyny portal horyzontalny. Dzięki temu fani ambitnego kina będą mogli liczyć na wyjątkowe relacje, zakulisowe materiały i całą masę ciekawostek dotyczących prezentowanych wydarzeń – wszystko dostępne zarówno w kanałach Polsatu, jak i na Interii.

Przez 10 dni trwania festiwalu widzowie Polsatu będą mogli oglądać specjalne kroniki festiwalowe, które pokażą co dzieje się na miejscu. A reporterzy „halo tu polsat” porozmawiają na żywo z gwiazdami kina.

To szczególne święto i wielki ukłon w kierunku wybitnego kina, znakomitych aktorów i twórców niezależnych. Telewizja Polsat z dumą wspiera także tę część świata artystycznego, wzbogacając tym samym wachlarz propozycji kulturalno-rozrywkowych dla naszych Widzów – mówi Członek Zarządu, Dyrektor Programowy Telewizji Polsat, Edward Miszczak.

Interia podzieli się filmowymi emocjami prosto z samego centrum festiwalu. Zrelacjonuje najważniejsze momenty, przekaże gorące newsy z backstage'u oraz przeprowadzi wywiady z gwiazdami. Interia przyjrzy się także panelom dyskusyjnym i seansom filmowym w Miasteczku Filmowym przy Galerii Krakowskiej, którego jest współorganizatorem. 

Interia z wielką dumą od 3 lat wspiera medialnie - jako jedyny portal horyzontalny w Polsce - festiwal Mastercard OFF CAMERA. Rozumiemy i doceniamy wyjątkową rolę, jaką pełni dzisiaj ambitne i odważne kino, które nie boi się poruszać najtrudniejszych tematów. Interia przygotuje ekskluzywne materiały prosto  z festiwalu. Zajrzymy za kulisy uroczystej gali rozdania nagród, zrecenzujemy premierowe pokazy i porozmawiamy we własnej strefie z wybitnymi twórcami  z Polski i zagranicy - mówi Piotr Witwicki, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat oraz redaktor naczelny Interii. 

Mogłoby się wydawać, że kino niezależne to niszowy gatunek, skierowany do wąskiego grona odbiorców. Tymczasem dla nas to przede wszystkim filmy, które – choć często realizowane poza głównym nurtem – poruszają tematy ważne społecznie, bliskie naszym codziennym doświadczeniom. Opowiadają o sprawach trudnych, ale też o drobnych radościach, których w codziennym pędzie łatwo nie zauważyć. Dlatego tym bardziej cieszy nas, że dzięki Telewizji Polsat i Interii możemy mówić o tych historiach szeroko, docierając niemal do każdego mieszkańca Polski. Połączenie naszych światów – ogólnopolskich mediów i festiwalu – pozwala działać nie tylko z dużym zasięgiem, ale przede wszystkim skutecznie – co potwierdzają wyniki i zaangażowanie odbiorców Telewizji Polsat i portalu Interia, ze szczególnym uwzględnieniem Interia Film – mówi Michał Zalewski, szef komunikacji i rzecznik Mastercard OFF CAMERA.

Szczególnym wydarzeniem będzie retransmisja Gali Zamknięcia z Teatru im. Juliusza Słowackiego, emitowana na antenie głównej Polsatu 4 maja. Na widzów czekają emocje, niespodzianki i największe gwiazdy kina.

Źródło: Cyfrowy Polsat S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764