logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Polsat z zieloną energią ze słońca

  PR 19.03.2021, przeczytano 385 razy

Polkomtel, operator sieci Plus z Grupy Polsat, podpisał z Grupą ZE PAK długoterminową umowę na dostawę zielonej energii. Energia, jaka będzie dostarczana Grupie Polsat, będzie wytwarzana przez największą budowaną obecnie w Polsce farmę słoneczną Brudzew o mocy 70 MWp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-polsat-z-zielona-energia-ze-slonca,390694,artykul.html

Dzięki umowie z Grupą ZE PAK energia wykorzystywana w przyszłości zarówno w Polkomtelu, jak i całej Grupie Polsat będzie całkowicie czysta i zielona. Dodatkowo Plus, jako certyfikowany sprzedawca, będzie mógł oferować swoim klientom – zarówno indywidualnym i biznesowym sprzedaż zielonego prądu wyprodukowanego dzięki OZE.

- Umowa na zakup zielonej energii z ZE PAK doskonale wpisuje się w naszą politykę środowiskową i strategię mającą na celu maksymalne ograniczenie emisji CO2 i śladu węglowego. Jest to działanie nastawione na podniesienie poziomu satysfakcji zarówno naszych klientów, pracowników, jak i całego otoczenia – powiedział Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, operatora sieci Plus – Dodatkowo realizujemy w ten sposób cele Stowarzyszenia Program Czysta Polska, założonego przez Zygmunta Solorza.

Grupa Polsat realizuje w ten sposób strategię, której celem jest możliwie jak najszybsze odejście od wykorzystywania energii pochodzącej z takich źródeł jak węgiel czy ropa naftowa. Dodatkowo może to również  wpłynąć na wzrost poziomu zadowolenia klientów Grupy, jak i pracowników, którzy będą mogli pracować w firmie, która wykorzystuje energię elektryczną wyprodukowaną wyłącznie dzięki odnawialnym źródłom energii.

Umowa obejmuje dostawę Grupie Polsat do 68 GWh czystej i zielonej energii elektrycznej rocznie i została zawarta na 15 lat z możliwością jej przedłużenia.

Wykonawcą Farmy Brudzew jest konsorcjum spółek ESOLEO Sp. z o.o. (z Grupy Polsat) oraz PAK Serwis Sp. z o.o., a jednym z głównych podwykonawców jest spółka PAK Górnictwo S.A. Zakończenie budowy farmy jest planowane na październik bieżącego roku.

Grupa Polsat podejmuje aktywne działania w swoim codziennym funkcjonowaniu, które mają pozytywny wpływ na środowisko. Kontroluje zużycie surowców i komponentów elektronicznych oraz oszczędza energię elektryczną. Skutecznie zarządza odpadami i przekazuje je do wyspecjalizowanych firm recyklingowych. Inwestuje środki w popularyzację technologii fotowoltaicznej pośród własnych klientów. Wprowadza również do swojej floty samochodowej pojazdy zeromisyjne.

Źródło: Grupa Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764